۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۷۱۳۸۵
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی اعتماد به نفس ملی را به ملت ایران تزریق کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با حضور مردم در میدان های انقلاب اسلامی اعتماد به نفس ملی به ملت ایران تزریق شد از این رو نباید نسبت به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی غافل باشیم؛ اعتماد به نفس با ایمان در کشور ایران همراه شده است.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تشییع شهید ایمان یوسفی اظهار داشت: تقوا به معنای مراقبت از خود در مقابل دشمن، پرهیز از اعتماد دشمن و مراقبت از حیله و مکر دشمنان است.

وی با بیان اینکه نه تنها به دشمن اعتماد نکنیم بلکه ترفندهای آن ها را بفهمیم و بدانیم چه حیله ای دارند، گفت: یکی دیگر از معنای تقوا، رعایت تدبیر است؛ تدبیر نیز به معنای پرهیز از کار خلاف عقلانیت و پرهیز از سستی و سهل انگاری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر تقوا را جوانان و مسؤولان نظامی، امنیتی و اقتصادی و سایر مردم در زندگی خود به کار بگیرند دشمنان هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند، افزود: در دوران پهلوی اجازه برگزاری روضه سیدالشهدا(ع) ندادند و درب مساجد را می بستند و حجاب را از سر زنان مسلمان برداشتند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: آمریکایی ها در گذشته در کشور همه کاره و مردم تماشاچی بودند اما امروز انقلاب اسلامی به مردم هویت داد و بر اساس فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) مردم همه کاره شدند.

وی ادامه داد: با حضور مردم در میدان های انقلاب اسلامی اعتماد به نفس ملی به ملت ایران تزریق شد از این رو نباید نسبت به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی غافل باشیم؛ اعتماد به نفس با ایمان در کشور ایران همراه شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ایثار در مردم را فراهم و پیوند ولایی محقق کرد؛ امروز همان تقوا و شور و شوق در نسل جوان وجود دارد.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت ایمان و صبر مردم افتخار دارد که انقلاب عظیمی در منطقه رقم زده است و رهبر معظم انقلاب نیز می فرمایند این انقلاب کمتر از پیروزی در صدر اسلام نیست.

وی گفت: جریان های خطرناک لیبرال و منافقین از ابتدای انقلاب با آمریکایی ها و دشمنان اسلام همراهی کردند؛ امروز نیز منافقان برای کشور طمع دارند که باید مراقبت کرد./۸۸۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات