۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۷۱۶۶۴
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی تأکید کرد؛

دستگاه‌های خراسان شمالی اهتمام بیشتری به اقامه نماز داشته باشند

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با تأکید بر توجه به برپایی و اقامه نماز در دستگاه‌های دولتی استان، گفت: دستگاه‌های دولتی باید به برگزاری جلسات شورای اقامه نماز و برپایی نماز در ادارات توجه بیشتری داشته باشند.
ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، امروز در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اداری خراسان شمالی، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید توجه کنند تا این فریضه الهی با جدیت در ادارات اقامه شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای اقامه نماز در ادارات، افزود: جلسات شورای اقامه نماز در ادارات در راستای توجه به برپایی اقامه نماز در ادارات، رفع نقایص و ارتقای کمی و کیفی نماز است.

حجت‌الاسلام احمدی فرد اضافه کرد: متأسفانه ادارات و دستگاه‌های دولتی به برگزاری جلسات شورای اقامه نماز در ادارات توجه چندانی نداشته و آن را در اولویت‌های کاری خود قرار نمی‌دهند.

وی ادامه داد: باید به تفاهم‌نامه‌های میان دستگاهی بین ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های اداری استان توجه بیشتری شده و دستگاه‌های دولتی نسبت به اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها اقدام کنند.

حجت‌الاسلام احمدی فرد بابیان اینکه کاهلی و کم توجهی به برپایی نماز در ادارات دولتی شایسته نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه تفاهم‌نامه‌هایی که بین ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های اداری استان منعقد می‌شود فقط در حد نوشته‌هایی بر روی کاغذ باقی‌مانده و در ادارات بایگانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: جلسات شورای اقامه نماز اهمیت بسیاری در رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه برگزاری نماز در ادارات دارد و لازم است ادارات از طریق این جلسات ارتباط بیشتری با ستاد اقامه نماز داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمدی فرد افزود: متأسفانه در یک سال گذشته جلسات شورای اقامه نماز در ادارات استان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد که این نشان‌دهنده توجه اندک مسؤولان و متولیان امر ادارات استان به موضوع اقامه نماز در ادارات است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با تأکید بر توجه بیشتر به جلسات شورای اقامه نماز و برپایی نماز در دستگاه‌های دولتی استان، گفت: برگزاری جلسات اداری هنگام اذان و نماز ظهر ازجمله مشکلات و نقایصی بود که در طی یک سال گذشته با برگزاری جلسات شورای اقامه نماز در ادارات رفع شد./9314//۲۰۳/خ

 

 

ارسال نظرات