۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۷۲۱۳۹
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق الوان خبر داد؛

کادرسازی از میان طلاب حاضر در طرح ولایت

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه در طرح ولایت مباحث فلسفی، سیاسی، معرفت شناسی و اخلاق مورد کنکاش قرار می گیرد، گفت: با همکاری معاونت تهذیب استان ۵ طلبه را در دوره طرح ولایت که به مدت ۴۰ روز در حال برگزاری است، اعزام کردیم و امیداوریم که در بازگشت بتوانیم در زمینه کادرسازی از آنها بهره ببریم.
طرح ولایت

حجت الاسلام هادی منصوری، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با دوره های تابستانه اظهار داشت: در این باره طلاب و اساتید مدرسه با بسیج دانش آموزی الوان و برای دانش آموزان در زمینه مربی، مباحث اعتقادی، اخلاقی، ولایت فقیه، بسیج، احکام شرعی و سیاسی کلاس هایی برگزار کردند.

معاون تهذیب مدرسه امام صادق(ع) الوان با بیان اینکه دوره عملی دروس حوزوی به ویژه در زمینه آموزش را تابستان برای طلبه ها برگزار کردیم، افزود: با همکاری معاونت تهذیب استان 5 طلبه را در دوره طرح ولایت که به مدت 40 روز در حال برگزاری است، اعزام کردیم و امیداوریم که در بازگشت در زمینه کادرسازی از آنها بهره ببریم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در طرح ولایت مباحث فلسفی، سیاسی، معرفت شناسی و اخلاق مورد کنکاش قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان طرح رحمت با محوریت آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد و طلاق به همت 6 طلبه در مساجد و حسینیه های روستاهای الوان و در قالب جلسات، کلاس و منبر برگزار شد.

حجت الاسلام منصوری عنوان داشت: برای طلاب دوره احکام شرعی، اعتقادی و احکام و آموزه های مرتبط با ماه مبارک رمضان از سوی دفتر تبلیغات استان برگزار شد.

وی در پایان گفت: دو سال است که به علت مشکلات مالی مدرسه نتوانستیم به همراه طلاب به زیارت امام هشتم اعزام شویم و امیداوریم که تمهیدات برای سفر در نظر گرفته شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات