۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۷۲۲۰۶
مديرکل تبليغات اسلامي مازندران:

مقاومت و پايداري مبناي گفتمان انقلاب اسلامي است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که مقامات آمریکا باید ادبیات خود را در برابر ملت ایران تغییر دهند، گفت: رییس جمهور و دیگر دولتمردان آمریکایی باید بدانند که ایران امروز ایران چهل سال قبل نیست و نباید ادبیات تهدید را در برابر این ملت بزرگ به کار ببرند چون به حتم به زودی از بیان آن پشیمان خواهند شد.
 شکریان در جمع طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در سومين گردهمايي مديران تبليغات اسلامي استان در رینه آمل، ايستادگي و مقاومت در برابر جبهه استکبار را مبناي اعتقادي گفتمان انقلاب اسلامي دانست.

وی با تبریک فرا رسيدن دهه کرامت و ولادت هشتمين اختر تابناک امامت و ولايت حضرت علي بن موسي الرضا(ع)، اظهار داشت: مبناي اصلي حرکت انقلابي حضرت امام خميني(ره) در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي مقاومت و پايداري در برابر مستکبران بود و مي توان جمهوري اسلامي را به عنوان نماد پايداري و ايستادگي در جهان معرفي کرد.

حجت الاسلام شکریان اصلي ترين نقشه و برنامه ريزي دشمن را در سال هاي اخير اسلام هراسي و مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان در جهان دانست و افزود: ايالات متحده و هم پيمانانش در منطقه و جهان با راه انداختن گروه هاي تروريستي، وهابي و تکفيري در منطقه سعي کردند به اهداف شوم خود در منطقه دست پيدا کنند که با هدايت هاي رهبري معظم انقلاب و با تلاش و  مجاهدت هاي رزمندگان جان برکف جمهوری اسلامي اين خواست شوم آنان محقق نشد و نخواهد شد.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از مجاهدت ها و جانفشاني هاي رزمندگان جبهه مقاومت به ويژه رزمندگان ايران اسلامي، بيان داشت: این تلاش ها موجب شسکت سنگین جبهه استکبار در منطقه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها پس از شکست مفتضحانه در خاورمیانه به دنبال انتقام از جبهه مقاومت هستند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دلایل فشارها و تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران اسلامی، همین شکست های متعدد آنها در برابر جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که آمریکایی ها باید بدانند که با فشار و تحریم نمی توانند به اهداف پلید خود در برابر ایران اسلامی دست یابند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با اقتدار در برابر هجمه های آنها خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد آمریکا و یا هر کشور زورگوی دیگری به اهداف شوم خود در منطقه دست یابد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است، گفت: بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان ملت ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده اند و در برابر حکام دیکتاتور و ظالم خود ایستاده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که ملت ایران ثابت کرده است با فشار و تحریم صحنه مبارزه با ترک نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: ظلم ستیزی و استکبار ستیزی مهم ترین و محوری ترین شعار انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بوده و امروز نیز جزء اولویت های ملت ایران است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن هم درصدد بحراني جلوه دادن ايران اسلامي است تا جمهوري اسلامي را به تسليم وادار کند، تأکید کرد: اين خواب آشفته آنها بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري تعبير نخواهد شد و جمهوري اسلامي همچنان استوار و محکم ايستاده است.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در ادامه با اشاره به توطئه هاي خصمانه ايالات متحده، قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نسبت به ايران اسلامي و فشارهاي اقتصادي سال هاي اخير، تصريح کرد: همواره و در طول انقلاب اعتماد به آمريکا از اشتباهات تاکتیکى است و امریکا نشان داد که هیچ وقت دوست ما نخواهد بود و به دنبال تغيير در نظام حکومتي جمهوري اسلامي است و مهم ترين اهداف آن براندازي نظام است که اين خواسته آنان هم محقق نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مقامات آمریکا باید ادبیات خود را در برابر ملت ایران تغییر دهند، بیان داشت: رییس جمهور و دیگر دولتمردان آمریکایی باید بدانند که ایران امروز ایران چهل سال قبل نیست و نباید ادبیات تهدید را در برابر این ملت بزرگ به کار ببرند چون به حتم به زودی از بیان آن پشیمان خواهند شد.

حجت الاسلام شکریان در بخش پاياني سخنان خود به اوضاع منطقه و برخي کشورهاي اسلامي از جمله عراق اشاره کرد و تاکيد کرد: کشور نياز به اميد و آرامش دارد و بايد با تفکر مديريت انقلابي و جهادي در رفع مشکلات کشور تلاش کنيم و انقلاب اسلامي به لطف خدا این مرحله را هم پشت سر مى گذارد و روسیاهی از  آن دشمنان است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات