۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۷۲۸۸۶
حجت الاسلام غلامی:

داشتن پرونده در سامانه سجام شرط اعزام مبلغ به ادارات است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام روحانی و مبلغ به ادارات و اقامه نماز جماعت گفت: داشتن پرونده در سامانه سجام شرط اعزام مبلغ به ادارات است و مسؤولان باید از طریق سازمان تبلیغات درخواست حضور روحانی در ادارات را اعلام کنند.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان که به میزبانی اداره ‌کل امو ر اقتصاد و دارایی استان برگزار شد، گفت: اقامه نماز بهترین ویژگی جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل ابلاغی از مرکز در زمینه اقامه نماز لازم‌الاجراست، افزود: این دستورالعمل به امضای حجت ‌الاسلام قرائتی، مسؤول ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و محمدحسین رضایی نماینده رییس‌جمهور در حوزه نماز ابلاغ شده است.

حجت الاسلام غلامی به بحث اعزام مبلغ به ادارات و اقامه نماز اشاره و عنوان کرد: از شرایط اعزام روحانی به ادارات داشتن پرونده سجام در حوزه تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه یادآور شد: اداراتی که درخواست حضور مبلغ و اقامه نماز جماعت دارند، باید از طریق سازمان تبلیغات اسلامی اقدام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم رعایت موارد قانونی به ‌کارگیری روحانی در سطح ادارات و نهادها عنوان داشت: ارزیابی و نظارت بر اقامه نماز در ادارات وظیفه ستاد اقامه نماز است.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون در برخی ادارات شاهد عدم حضور امام جماعت و روحانی بوده و در برخی ادارات نیز از ظرفیت چند مبلغ بهره مند می شوند، مسرولان ادارات باید به اهمیت اقامه نماز جماعت و حضور روحانی در ادارات توجه داشته باشند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات