۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۷۳۱۸۰
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز؛

آیین تجلیل از جامعه قرآنی محافل انس با قرآن در ماه رمضان برگزار شد

آیین تجلیل از جامعه قرآنی محافل انس با قرآن شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
قرآن مجید

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، احمد سراج، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، در آیین تجلیل آیین تجلیل از جامعه قرآنی محافل انس با قرآن شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه جامعه قرآنی اهواز از افتخارآفرینان استانی و ملی هستند، عنوان داشت: محافل انس با قرآن کریم هر شب در ماه مبارک رمضان برگزار و با استقبال بسیار خوب مردم ولایتمدار اهواز برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با بیان اینکه برخی محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان پس از افطار آغاز و تا نیمه شب ادامه داشت، افزود: امسال رشد محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته دو برابر بود که این گویای رشد در جامعه به ویژه قشر جوان در استقبال از چنین محافلی است.

برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان

این مقام مسؤول به برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و اختصاص یکی از آنها به بانوان اشاره کرد و گفت: عمده محافل انس با قرآن کریم در مناطق کم‌ برخوردار اهواز تشکیل شد و در عین حال بیشترین استقبال را در این مناطق شاهد بودیم.

سراج با بیان اینکه جذب دل ها به سوی خداوند و محافل قرآنی خصلت قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که اهواز مفتخر به گروه های تواشیح، قاریان و مبتهل خوانانی است که در سطح بین المللی نقش آفرین هستند.

وی در پایان به حضور خادمان رضوی در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز و برکات اهل بیت(ع) اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ آئین تجلیل از جامعه قرآنی محافل انس با قرآن شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان باحضور جمعی از قاریان، مبتهل‌ خوانان و گروه ‌های تواشیح در سالن شهید جمالپور برگزار شد./۹۴۵۶/د103/ب1

ارسال نظرات