۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۷۳۴۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خبر داد؛

فعالیت ۵۱ پایگاه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در خراسان شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در تابستان جاری ۵۱ پایگاه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در مناطق مختلف این استان فعالیت می‌کردند.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، عصر امروز در آیین اختتامیه طرح اوقات فراغت در شهرستان بجنورد، اظهار کرد: در تابستان جاری 51 پایگاه اوقات فراغت در این استان فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اوقات فراغت در مناطق آسیب‌پذیر با حضور مبلغین اعزامی دایر شده بود، اضافه کرد: مبلغین با حضور در کلاس‌های آموزشی پاسخگوی سؤالات و شبهات نوجوانان بودند.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر تداوم طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در طول سال، اظهار داشت: حضور کارشناسان دینی در این دوره‌ها می‌تواند جامعه نوجوانان را به اهداف الهی نزدیک کند.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و حضور مبلغین بومی و اعزامی توانسته در پاک‌سازی تنش‌های اجتماعی و کاهش ناهنجاری‌ها مثمر ثمر واقع شود.

حجت‌الاسلام خادمی با اینکه کلاس‌های اوقات فراغت فرصت مناسبی برای آموزش نوجوانان و جوانان در مباحث دینی و اجتماعی است افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده از والدین، هیئت امنای مساجد و شورای اسلامی روستاها روند کار و همچنین نتایج حاصله این طرح بسیار رضایت‌بخش بوده است.

وی با بیان اینکه رده‌های مختلف سنی در این کلاس‌ها شرکت داشتند، اضافه کرد: آموزش‌های ارائه‌شده در این کلاس‌ها متناسب با سنین دانش آموزان و به‌صورت جداگانه برای دختران و پسران انجام می‌شد که مباحث فرهنگی، علمی، احکام، قرآن و آموزش‌های فضای مجازی ازجمله موارد ارائه‌شده در این کلاس‌ها بود.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی از چهارم تیرماه امسال با نقش‌آفرینی روحانیان مبلغ بومی و اعزامی از قم و مشهد آغاز شده بود و امروز در فصل تابستان به کار خود پایان داد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات