۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۷۴۵۶۰
امام جمعه قاضی:

مشکلات کشور متوجه مجلس و قوه مجریه است

امام جمعه قاضی با بیان اینکه امروز مشکلات کشور متوجه مجلس و قوه مجریه است، گفت: باید همه هوشیار باشیم؛ زیرا دشمن کد و آدرس غلط می‌دهد تا بین امت و امام جدایی بیندازد.
حجت الاسلام شریعتی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام جمعه قاضی، امروز در جمع مسؤولان بخش سملقان شهرستان مانه و سملقان، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: امروز وقت اختلاف و ضعف در مقابل دشمن نیست؛ ازاین‌رو نیاز است دست مفسدان از بیت‌المال قطع و با مفسدان اقتصادی برخورد شود.

وی اضافه کرد: اگر دولت از عهده مشکلات 20 درصدی برنمی‌آید چرا چرخ اقتصادی مردم را تعطیل کرده است.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد ادامه داد: همچنین چرا دولت از توان مدیران انقلابی استفاده نمی‌کند، موضوعی که رهبر معظم انقلاب بارها آن را مطالبه کرده‌اند، این کم‌کاری دولت خیانت به ملت است.

وی گفت: عده‌ای به جایی این‌که از دولت و مجلس مطالبه داشته باشند با هدف براندازی توجه مطالبات را به رهبری سوق می‌دهند که این خود یک انحراف سیاسی است.

امام جمعه قاضی با بیان اینکه امروز مشکلات کشور متوجه مجلس و قوه مجریه است و نه رهبری، گفت: باید همه هوشیار باشیم؛ زیرا دشمن کد و آدرس غلط می‌دهد تا بین امت و امام جدایی بیندازد.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد از قوه قضائیه خواست تا با خائنان و محتکران برخورد قاطع داشته باشد و اجازه ندهد برخی با اقدامات و فسادهای خود آبرو و کیان نظام اسلامی را به خطر بیندازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، با محکوم کردن کشتار مردم یمن توسط رژیم آل سعود گفت: از جامعه بین‌الملل انتظار داریم به فکر مردم مظلوم یمن و دیگر مناطق جهان باشند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات