۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۷۴۸۷۳
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

اخلاص عمل و سعه صدر رمز موفقیت اساتید در انجام وظیفه است

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان به وظایف خطیر اساتید در حوزه و در عرصه تدریس و هدایت طلبه اشاره و عنوان کرد: اساتید برای موفقیت در انجام رسالت و وظیفه خود باید اخلاص عمل و سعه صدر داشته باشند.
تجمع پرشور طلاب در اعلان تنفر از آمریکا در مدرسه فیضیه قم

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی در حوزه بیان داشت: اساتید حوزه در موفقیت طلبه نقش بسزایی دارند.

وی از اساتید به عنوان الگو یاد کرد و گفت: اساتید در رشد علمی، اخلاقی و تبلیغی و رفتاری طلبه نقش آفرین هستند و برای انجام رسالت خود در حوزه تدریس و تهذیب طلبه باید اخلاص عمل و سعه صدر داشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه کیفیت محوری از برنامه های اساسی معاونت آموزش است، یادآور شد: در این زمینه اساتید حوزه باید با دلسوزی و پشتکار قوی گام بردارند.

وی در ادامه به برگزاری همایش های فصلی ویژه اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: این دوره ها با هدف بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای جدید در زمینه تدریس برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت رعایت نظم و برنامه ریزی از سوی اساتید اظهار داشت: ارائه سرفصل های آموزشی نیازمند پشتکار، نظم و برنامه ریزی است.

وی در پایان بیان داشت: پیگیری اهداف آموزشی و انجام رسالت در حوزه تدریس و هدایت علمی و اخلاقی و تهذیبی طلبه نیازمند دلسوزی اساتید و داشتن سعه صدر است./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات