۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۷۶۰۲۶
امام جمعه بندرامام:

دولت با اقدامات ارزی خود به گرانی ها دامن زد

حجت الاسلام تابش با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید تغییر پیدا کند، گفت: دولت با اقدامات ارزی خود به گرانی ها دامن زده و قیمت تمام شده برای کارخانه ها حتی کارخانه های دولتی را چندین برابر کرده است.
گرانی

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه ايمان آگاهانه و عمیق مردم، وحدت و انسجام ملی به همراه رهبری امام راحل ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: داشتن عزم ملی و پیروی از هدایت های رهبری قطعا ضامن موفقیت دولت خواهد بود اما اینکه عده ای کارشناس برنامه های نسنجیده همراه با آزمون و خطا تهیه و عملیاتی کنند و بر بار مشکلات مردم بیفزایند قطعا حلال مشکلات نخواهد بود.

امام جمعه بندرامام با اشاره به سخنان رییس جمهور پیرامون وحدت بیان داشت: وحدت و انسجام در اموری که پیرامون آرمان ها و اهداف انقلاب و برای حل مشکلات و پیش برد کار صورت می گیرد، ضروری است اما صرف صحبت از وحدت در عین دامن زدن به فاصله طبقاتی، انسجام جامعه را بر هم می زند و ظاهرسازی بیش نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام گفت: باید امیداور بود، دولت اقدامات و تحرکات و اقعی و عملی انجام دهد تا شاهد تقویت امید در مردم شد هر چند که برخی اقدامات صورت گرفته به امید مردم ضربه زد.

حجت الاسلام تابش عنوان داشت: مدیریت صحیح مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اولویت دولت است اما اینکه چرا اقداماتی انجام نمی شود باید از رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت پرسید.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت باید تغییر پیدا کند، تصریح کرد: نظارت و کنترل کافی بر قیمت ها صورت نگرفته است و دولت با اقدامات ارزی خود به گرانی ها دامن زده و قیمت تمام شده برای کارخانه ها حتی کارخانه های دولتی را چندین برابر کرده است.

امام جمعه بندرامام ادامه داد: چه بسا دست هایی در کار است که اجازه نمی دهد جریان سالم اقتصادی پا بگیرد و گرنه باید شاهد تأثیرات مثبت با عرضه دلار 4 هزار و 200 تومنی باشیم./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات