۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۷۶۲۸۲
امام جمعه موقت بیرجند:

سؤال نمایندگان مجلس از رییس جمهور نشان دهنده نظام مردم سالاری است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: سوال کردن نمایندگان از رئیس جمهور نشان دهنده نظام مردم سالاری است و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند آنچه در مجلس و با حضور دولتمردن و رئیس جمهور گذشت نشانه اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران است.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: ولایت در جامعه به معنای پیوند عمیق است و این پیوند عمیق نیز با ایمان و تقوا محقق می‌شود.

وی گفت: ولایت و امامت در جامعه یک امر مردمی نیست بلکه یک امر الهی است و خداوند متعال تعیین می‌کند که چه کسانی بر جامعه‌ای می‌توانند حکومت کند.

امام جمعه موقت بیرجند به مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که باید در زمینه‌های اقتصادی قوی عمل کنیم و مسؤولان نیز برای حل مشکلات شبانه‌روزی تلاش کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اقتصادمحوری با محوریت تولیدات داخلی برای حل مشکلات می‌تواند موثر باشد، تصریح کرد: دشمنان با فشار اقتصادی می‌خواهند باری دیگر ایران را به پای میز مذاکره بیاورند.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، ادامه داد: نباید به مذاکره با اروپاییان و آمریکا امیدوار بود چرا که تجربه ثابت کرده آن‌ها به تعهدات خود پایبند نیستند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: سوال کردن نمایندگان از رئیس جمهور نشان دهنده نظام مردم سالاری است و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند آنچه در مجلس و با حضور دولتمردن و رئیس جمهور گذشت نشانه اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، اظهار کرد: تهدیدات دشمنان در طول 40 سال از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و هرگز متوقف نشده است از این رو نیاز است تمام نیروهای دفاعی کشور هوشیار باشند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات