۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۷۶۵۲۹
حجت الاسلام نوروزی:

مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی نیازمند تشکیل سازمان مستقل است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان مستقل مبارزه با مفاسد اقتصادی امری لازم و ضروری است، گفت: دشمنان امروز با جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام حسن نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، امروز در همایش تخصصی سیاسی فرماندهان و مدیران سیاسی نیروهای مسلح و ائمه جمعه استان تهران با موضوع راهبرد سه قوه در مقابله با مفاسد اقتصادی که در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، گفت: امروز دشمنان در اسرائیل و آمریکا در حال طراحی و برنامه ریزی هستند تا به انقلاب ضربه بزنند.

وی افزود: خداوند به وسیله انقلاب اسلامی ما را در معرض امتحان و آزمایش قرار داده از این رو باید تلاش کنیم تا از ارزش و آرمان‌های انقلاب صیانت شود.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه دشمنان با شیعیان مخالف هستند، ابراز کرد: اگر همه مسؤولان و مردم به درستی به وظایف خود عمل کنند انقلاب آسیب نمی‌بیند و اگر کسی خطایی انجام داد باید نسبت به آن خطا پاسخگو باشد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند و مقتدر است، اظهار داشت: دشمن می‌داند در ایران نمی‌تواند کودتای نظامی انجام دهد برای همین از طرق مختلف مانند جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به ما است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس سیاسی فکر نمی‌کند بلکه همه هم و غم آن صیانت از منافع انقلاب است، ابراز کرد: ما اعلام کردیم که برای مبارزه با مفاسد اقتصادی باید یک سازمان مستقل ایجاد شود و متخصصان اقتصادی در راس آن قرار گیرند.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین ما قانون پولشویی را مصوب کردیم تا اگر کسی بالای یک میلیارد پول داشته باشد از او سوال شود که این مقدار پول را از کجا آورده‌ای؟ این قانون درستی است و باید به خوبی اجرا شود./۸۱۳/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات