۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۶۷۰۶
در آستانه ماه محرم؛

گردهمایی روحانیان و مبلغان خراسان جنوبی برگزار می‌ شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: گردهمایی روحانیان استان در آستانه ماه محرم و با موضوع گرامیداشت یوم‌الله ۱۷ شهریور و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار می شود.
حجت الاسلام ملایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: روز 17 شهریورماه یکی از نقاطی در تاریخ است که عملکرد و جنایات سیاه رژیم ستمشاهی در آن دیده می‌شود.

وی گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود از این رو یوم‌الله 17 شهریورماه بهترین فرصت برای تبیین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری گردهمایی روحانیان و مبلغان در استان، افزود: گردهمایی روحانیون استان در آستانه ماه محرم و با موضوع گرامیداشت یوم‌الله 17 شهریور و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی روز یکشنبه 18 شهریورماه جاری در سالن غدیر بیرجند با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازگویی جنایات رژیم ستمشاهی تعداد 50 نفر از مبلغان به مدارس و مساجد سطح استان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: از ظرفیت کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی باید استفاده کرد و محتوای سخنرانی‌ها در ماه محرم و اجلاسیه‌های کنگره شهدا به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اختصاص پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولان کارگروه‌ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: تاکنون نیز کارگروه‌ها و کمیته چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات