۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۵۷۷۱۱۴
حجت الاسلام ابراهیمی:

روحانیت نسبت به مشکلات اقتصادی بی تفاوت نباشد

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان با بیان اینکه روحانیت نباید نسبت به مشکلات اقتصادی بی تفاوت باشد، گفت: سخنرانی مطالبه‌گرانه و همراهی با مردم از وظایف مهم طلاب است.
ابراهیمی/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان، عصر امروز در برگزاری نخستین همایش تبلیغی«میثم تمار» که در سالن همایش‌ حوزه هنری استان برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه امروز گفت: سخنرانی مطالبه‌گرانه و همراهی با مردم از وظایف مهم طلاب است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی در جامعه امروز خاطرنشان کرد: امروز مردم از وضعیت اقتصادی گله‌مند بوده و رنج می برند، روحانیت نباید نسبت به مشکلات اقتصادی بی‌ تفاوت باشد.

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان با تأکید بر اینکه روحانیت در کنار مطالبه‌ گری باید اهل اقدام و عمل باشد، بیان کرد: باید به مشکلات مردم توجه داشت و در زمینه رفع مشکلات اقتصادی گام های اساسی برداشته شود و مسجد و هیأت باید منشأ کمک اقتصادی به مردم باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به تلاش دشمن برای ربه زدن به اقتصاد کشور اظهار داشت: باید برای مقابله به توطئه های دشمن به فرمایشات رهبری توجه کرد و عمل شود.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان اظهار داشت: رهبری در این دیدار به نکته کلیدی جهادی شدن و تحرک دولت برای حل مشکلات اقتصادی اشاره کردند و این فرمایشات چراغ راه است.

شاه ‌کلید حل مشکلات مدیریت مردمی است

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان لرستان بر ضرورت ایجاد تحول اداری و مدیرت جهادی تأکید کرد و گفت: شاه ‌کلید حل مشکلات مدیریت مردمی است، مدیریت مردمی ریشه در قرآن دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به تولیدات مؤسسه تخصصی امیر بیان به تولید محصول چند رسانه‌ای با عنوان«شاه‌ کلید» که محتوای آن متناسب با اقتصاد مقاومتی است اشاره کرد و گفت: تولید کتاب مأموریت حسین، نجات امت از جاهلیت مدرن از دیگر تولیدات مؤسسه تخصصی امیربیان است.

مدیر مؤسسه تخصصی امیر بیان خاطرنشان کرد: محصول چند رسانه‌ای از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و عرفان کربلا از دیگر محصولات این مؤسسه تبلیغی است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات