۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۷۷۱۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

ماه محرم فرصتی مناسب برای پرداختن به دستاوردهای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در طول سال تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند باید به موضوع مهم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بپردازند و ماه محرم تیز فرصتی است که به دستاوردهای انقلاب پرداخته شود.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در گردهمایی بزرگ علما، روحانیان و مبلغان خراسان جنوبی اظهار داشت: جامعه روحانیت باید از ماه محرم و صفر استفاده بهینه ای داشته باشند.

وی با اشاره به هفته امربه معروف و نهی از منکر همزمان با دهه اول ماه محرم، گفت: فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده از این رو در مساله امربه معروف و نهی از منکر باید اهتمام داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه به بحث فلسفه قیام امام حسین(ع) باید بیشتر پرداخته شود، افزود: برگرداندن جامعه منحرف به خط و جایگاه اصلی خودش یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: هر وقت مشاهده کردید که جامعه اسلامی دچار فساد شده و بیم تغییر احکام اسلام است باید هر مسلمانی قیام کند از این رو یکی از مباحث مهم در موقعیت اساس کنونی تاریخ اسلام پاسخ به شبهات است.

وی با بیان اینکه سخنرانان باید در منابر خود به بسیاری از شبهات پاسخ دهند، ادامه داد: کاری که در زمان امام حسین(ع) صورت گرفت نسخه کوچک آن در زمان امام راحل انجام شده ولی در کربلا به شهادت و در انقلاب اسلامی به حکومت منتهی شد و هدف امام راحل با هدف امام حسین(ع ) مشترک بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در طول سال تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند باید به موضوع مهم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بپردازند و ماه محرم تیز فرصتی است که به دستاوردهای انقلاب پرداخته شود.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه از دو ماه محرم و صفر برای تبیین مسائل انقلاب استفاده کنیم، اظهار کرد: نباید با برخی از انتقادها اساس نظام که نتیجه خون هزاران شهید است زیرسوال برود.

وی با بیان اینکه جریان حق رو به رشد است، افزود: امروز پرچم دار حق، ولایت و پرچم دار باطل نیز استکبار جهانی و عوامل آن ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، سیاسی و رسانه ای قرار داریم، گفت: دستاوردهای انقلاب برای مردم بیان شود و به گونه ای حرف نزنیم که دشمنان را خوشحال کنیم./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات