۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۷۷۳۸۷
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

احیای فرهنگ ناب محمدی نشأت گرفته از عاشورا است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی احیای فرهنگ ناب محمدی(ص) را نشأت گرفته از عاشورا دانست و گفت: یکی از اهداف نهضت حسینی برگرداندن جامعه منحرف به خط اصلی بوده است.
حجت الاسلام نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شب گذشته در مراسم اذن عزای حسینی که در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: باید در راستای احیای فرهنگ عاشورا در جامعه تلاش کنیم و وظیفه ما برای احیای این فرهنگ سنگین است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورهای جهان در مقابل اسلام و انقلاب به میدان آمدند و جمهوری اسلامی ایران از 46 کشور جهان در جنگ اسیر گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: همانطور که امام راحل فرمودند دست آمریکایی‌ها از آستین حزب بعث بیرون آمد اما به خوبی توانستیم با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام نوفرستی احیای فرهنگ ناب محمدی(ص) را نشأت گرفته از عاشورا دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف نهضت حسینی برگرداندن جامعه منحرف به خط اصلی بوده است.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت یکی از رسالت‌های ائمه اطهار(ع) بوده و امام حسین(ع) نیز برای تشکیل حکومت به کربلا رفتند و قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه زندگی با ذلت در کنار ظالمان جز ننگ چیز دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: همواره زمینه برای برگرداندن جامعه منحرف به خط اصلی وجود دارد.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: یکی از درس‌هایی که امام حسین(ع) به ما دادند این است که برای دگرگونی جامعه و برگرداندن جامعه منحرف به خط اصلی باید تلاش کرد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات