۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۷۸۰۴۴
کاجی:

برخی هنوز باور ندارند در جنگ اقتصادی و تبلیغاتی قرار داریم

روایتگر دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب همواره فریاد می کشند که امروز دشمن از عرصه فرهنگ، اقتصاد و رسانه وارد جنگ شده است، اما بعضی از مسؤولان و افراد جامعه این موضوع را باور نکرده و برای مقابله با دشمن هیچ گونه تلاشی نمی کنند.
حاج حسین کاجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حاج حسین کاجی در هفتمین شب مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع)  که در گلزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره به لزوم تبیین سیره شهدا در جامعه، گفت: افراد جامعه باید از سرگذشت شهدای جلیل القدر آگاه شوند تا بدانند در عرصه های جنگ اقتصادی و فرهنگی چگونه رفتار کنند.

روایتگر دفاع مقدس با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس در امور کشور اظهار داشت: امروز در اوج جنگ اقتصادی و رسانه ای قرار داریم، اما برخی نمایندگان هوای مسافرت به سرشان زده و 2 هفته به هواخوری می روند.

وی افزود: صحنه جنگ از عرصه نظامی به عرصه اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی تغییر یافته است، اما برخی در کشور هنوز این موضوع را باور نکرده اند؛ رهبر معظم انقلاب همواره فریاد می کشند که امروز دشمن از عرصه فرهنگ، اقتصاد و رسانه وارد جنگ شده است، اما بعضی از مسؤولان و افراد جامعه این موضوع را باور نکرده و برای مقابله با دشمن هیچگونه تلاشی نمی کنند.

کاجی خاطرنشان کرد: این که برخی در این کشور در چند مقام مشغول به کار باشند و از چندین جای دولتی حقوق بگیرند کار اشتباهی است و باید گفت این کار مطابق اهداف و سیره شهدای گرامی که برای زند ماندن انقاب از جان خود گشتند، مطابقت ندارد.

روایتگر دفاع مقدس به اشاره به این که توجه و تأسی به سیره شهدا سبب تقویت روحیه انقلابی گری می شود، ابراز کرد: وقتی به سیره شهدایی همچون شهید زین الدین می نگریم، مشاهده می کنیم که این بزرگواران برای سرافرازی انقلاب اسلامی حتی چندین شب متوالی بیداری می کشیدند تا مبادا دشمن آن ها را غافلگیر کند؛ امروزه هم نیازمند اینچنین روحیه هایی هستیم که در جنگ اقتصادی و رسانه ای که دشمن آن را به راه انداخته است، پیروز و سربلند شویم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده نظام اسلامی مطرح کرد: ما نباید نگران آینده باشیم، زیرا ما نسلی هستیم که با فرهنگ عاشورا بزرگ شده ایم؛ این مجالس نیز برای ترویج این فرهنگ برپا می شود و ما نیز باید بدانیم مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت را داریم، هرگز مغلوب میادین جنگ نخواهیم بود./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات