۲۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۷۹۱۱
وزير تعاون در مراسم افتتاح نمايشگاه در امتداد كربلا؛

موضع ولايي بودن ملت ايران تعطيل‌بردار نيست

رسا، سرويس شهرستان ها ـ وزير تعاون در مراسم افتتاح نمايشگاه در امتداد كربلا در ساري گفت: امروز اقتدار جمهوري اسلامي آمريكا را شكست داد و رژيم صهيونيستي را بي آبرو كرد.
موضع ولايي بودن ملت ايران تعطيل‌بردار نيست

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در ساري، محمد عباسي، وزير تعاون صبح ديرزو در مراسم افتتاح نمايشگاه در امتداد كربلا در ساري، با بيان اين كه پيشرفت هاي صورت گرفته در بخش هاي مختلف كشور، اين پيشرفت ها را مرهون خود شهدا دانست.

وي با بيان اين كه واژه كربلا بيشترين كلمه اي بود كه در ستون متبرك وصيت نامه شهدا آمده است افزود: امامت و ولايت نيز ازجمله بيشترين كلماتي است كه در وصيت نامه شهدا مورد تاكيد شهدا است.

وزير تعاون، شكست آمريكا و رسوايي رژيم صهيونيستي از سوي انقلاب اسلامي ايران را مرهون خون شهدا، امام راحل و رهبري دانست و تصريح كرد: امروز نيز حزب الله لبنان و مردم بي دفاع غزه با تأسي از انديشه هاي امام راحل و انقلاب اسلامي كاخ پوشالي رژيم صهيونيستي را نابود كردند.

عباسي با بيان اين‌كه امام خميني (ره) شكستن قدرت پوشالي آمريكا را به دنيا آموخت بيان داشت: امروز انديشه هاي امام راحل در تمامي دنيا گسترش يافته است.

وي استقلال اقتصادي و فرهنگي كشورمان را مديون شهدا و بسيجيان دانست و گفت: امروز به بركت خون شهدا و رهبر انقلاب ايران اسلامي در تمامي عرصه هاي بين المللي حرفي براي گفتن دارد.

وزير تعاون با اشاره به اين كه در همه مباحث امروز مي توان استواري و عزت آغاز شده از نهضت خميني را در دنيا مشاهده كرد گفت: خانوده هاي شهدا و ايثارگران نيز در تحقق عزت و سربلندي ملت ايران نقش تأثير گذاري دارند.

وي با تاكيد بر اين نكته كه موضع ولايي بودن ملت ايران تعطيل‌بردار نيست، تصريح كرد: ملتي كه با حمايت و رهنمودهاي مقام معظم رهبري راه توسعه را مي‌پيمايد، موفق به ساخت و پرتاب ماهواره اميد شد.

ارسال نظرات