۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۷۹۵۳۳
امام جمعه موقت اهواز:

مسؤولان امنیتی از حامیان تروریست ها انتقام بگیرند

امام جمعه موقت اهواز گفت: باید از مراکزی که به تروریست ها دستور عملیات های تروریستی می دهند، انتقام گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حادثه تروریستی اهواز یکی دیگر از جنایت های سعودی ها، صهیونیست ها و آمریکایی ها است، افزود: گروه های منحرف وهابی که بویی از انسانیت و دین نبردند، جنایتی را امروز انجام دادند که بار دیگر به عنوان یک نقطه سیاه در کارنامه شوم آنها ثبت شد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: بی منطق ها و کسانی که اهل استدلال نبوده و حرف درستی برای گفتن ندارند، به سوی حرکت های تروریستی روی می آورند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: از مسؤولان امنیتی در بخش های مختلف انتظار داریم انتقام شهدای ما را از کسانی که عاملان حادثه تروریستی را مسلح و پشتیبانی مالی و فکری کردند، بگیرند.

وی افزود: باید از مراکزی که به تروریست ها دستور عملیات های تروریستی می دهند، انتقام گرفت و قطعا خداوند متعال انتقام مظلومان حادثه امروز اهواز را خواهد گرفت.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: ایام محرم، ایامی است که عصبانیت سعودی ها و وهابی ها را دوچندان می کند ضمن اینکه آغاز نخستین روز هفته دفاع مقدس عامل دیگری برای انتخاب عملیات تروریستی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: تروریست ها در تبلیغات خود به دروغ گفتند که جایگاه را هدف قرار دادند حال آنکه انسان های بیگناه را به خاک و خون کشیدند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات