۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۰۵۹۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

حمله موشکی سپاه پیام روشنی برای حامیان تروریست ها دارد

حجت الاسلام صادقی با تجلیل از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در موشک باران مقر تروریست های تکفیری در سوریه، این اقدام را حاوی پیام روشنی برای حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریست ها دانست.
 تروریست‌ها

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران در موشک باران مواضع تروریست های مستقر در سوریه، این اقدام را انتقام فرزندان غیور کشورمان از تروریست های مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان دانست.

وی با بیان این که این اقدام نیروی هوا فضای سپاه پیام روشنی برای حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریست ها در پی خواهد داشت، افزود: کشورهایی که به طور علنی از تروریست های تفکیری در منطقه حمایت می کنند بدانند که جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت و کوبنده ای به آنها خواهد داد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر عزت و اقتدار نظامی ایران اسلامی را به دنیا نشان داد، خاطرنشان کرد: تروریست های جنایت کار و حامیان آنها بدانند که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارزی خود با کسی مماشات نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها و هم پیمانان منطقه اش دست از حمایت گروه های تروریستی در منطقه بر دارند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت، آمریکا منطقه خاورمیانه را به حیات خلوت خود تبدیل کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران نخواهند گذاشت خواب های آشفته کشورهای مرتجع تعبیر شود، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران امروز مقتدرانه تر در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارد و این نتیجه همین خون های پاک است.

وی با بیان این که دل‏ های پرکینه‏ دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی نمی ‏تواند تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی را تحمل کند، افزود: اقدامات بزدلانه ای نظیر حادثه تروریستی اهواز نشان دهنده عجز و ناتوانی آنها در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی همچنین به حمایت رسانه ای شبکه های غربی از این گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت: در حالی دولت های غربی دم از مبارزه با تروریسم می زنند که رسانه های مورد حمایت آنها با سران گروهک های تروریستی مصاحبه می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها که به عنوان یکی از مهم ترین حامیان گروه های تروریستی در جهان نقش آفرینی می کند امروز همه توان خود را برای ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: ملت هوشیار ایران نخواهند گذاشت خواسته های نامشروع این کشور تأمین شود./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات