۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۵۸۱۸۸۲
مدیر کل اوقاف خوزستان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت شبکه الاهواز برای توسعه زیرساخت موقوفات و امامزادگان

حجت الاسلام خاکباز گفت: از ظرفیت شبکه جهانی الاهواز و هم اندیشی و همفکری اعضای آن در راستای توسعه زیرساخت موقوفات و امامزادگان بهره می بریم.
دیدار مدیر کل اوقاف خوزستان با مدیر شبکه جهانی الاهواز دیدار مدیر کل اوقاف خوزستان با مدیر شبکه جهانی الاهواز دیدار مدیر کل اوقاف خوزستان با مدیر شبکه جهانی الاهواز دیدار مدیر کل اوقاف خوزستان با مدیر شبکه جهانی الاهواز دیدار مدیر کل اوقاف خوزستان با مدیر شبکه جهانی الاهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیر کل اوقاف خوزستان، امروز در دیدار با مدیر شبکه جهانی الاهواز، اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت موقوفات و امامزاده ها، ترویج فرهنگ وقف، قرآن و اهل بیت نشست بسیار خوبی با مدیر شبکه جهانی الاهواز داشتیم.

مدیر کل اوقاف خوزستان بیان داشت: از ظرفیت شبکه جهانی الاهواز و هم اندیشی و همفکری اعضای آن در راستای توسعه زیرساخت موقوفات و امامزادگان بهره می بریم.

این مقام مسؤول ادامه داد: بنا شد از ظرفیت فرهنگی و اقتصادی و عمرانی و ایده های اعضای شبکه جهانی الاهواز در راستای موقوفات و امامزادگان بهره ببریم.

حجت الاسلام خاکباز گفت: بر این باور هستیم که اوقاف با همکاری مدیریت شبکه الااهواز و حوزه های علمیه می توان راهکارهایی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و مسائل اقتصادی در راستای سرمایه گذاری موقوفات در استان خوزستان داشت.

در پایان دیدار نیز، مدیر کل اوقاف با اهدایی تابلویی از مدیر شبکه جهانی الاهواز تقدیر به عمل آورد./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات