۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۸۲۴۵۶
آيت الله نمازي:

رهبر معظم انقلاب به تنهایی دربرابر مستکبران عالم ایستاده اند

امام جمعه کاشان گفت: امروز تنها كسي كه در برابر استكبار جهاني ايستاده و مقاومت مي كند، رهبر معظم انقلاب فرمانده كل قوا امام خامنه اي است كه اين نيز برگرفته از آيات قرآن است.
آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي بعد از ظهر امروز در ديدار فرمانده لشكر زرهي نجف اشرف، گفت: آثار و بركات و دستاوردهاي تعليم و تربيت اسراي عراقي و كشورهاي ديگر از سوي نيروهاي سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس امروز در سوريه و عراق در قالب نيروهاي حشد الشعبي بروز و ظهور دارد.

وي با تأكيد بر اينكه امروز هيچ نظام سياسي در دنيا توان برابري و مقابله با نظام سياسي ولايت فقيه را ندارد، افزود: ادعاي اقتدار نظام سياسي ولايت فقيه در جهان از روي تعصب نيست بلكه واقعيت انكارناپذيري است كه اين واقعيت ها را مي توان در اقتدار رهبري در نظام توحيدي ايران با رهبران ديگر كشورهاي جهان مشاهده كرد.

آيت الله نمازي ادامه داد: رهبران سياسي آمريكا و كشورهاي حاشيه خليج فارس در برابر سياست هاي رژيم غاصب صهيونيستي خوار و ذليل هستند، اما رهبري در نظام اسلام ناب و مكتب علوي ايران اسلامي محبوب ترين و قويترين و مقتدرترين رهبري در دنيا است.

وي اظهار داشت: امروز تنها كسي كه در برابر استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي ايستاده است و مقاومت مي كند رهبر معظم انقلاب فرمانده كل قوا امام خامنه اي است كه اين نيز برگرفته از آيات قرآن است.

به گفته وي، پايه و اساس اسلام و نظام سياسي اسلام بر دو ركن ولايت و امت استوار است و تا زماني كه اين دو ركن با يكديگر باشند دشمنان اسلام و آمريكا هيچ غلطي نمي توانند بكنند.

آيت الله نمازي گفت: دو ركن ملت و امت در نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران در كنار يكديگر قرار دارند و تا زماني اين دو در كنار يكديگر قرار داشته باشند تمامي توطئه ها و نقشه هاي آمريكا و دشمنان نظام و اسلام نقش بر آب خواهد شد.

وي در ادامه دوران بعد از دفاع مقدس را سخت تر از دوران دفاع مقدس دانست و عنوان كرد: دوران دفاع مقدس حق و باطل مشخص بود اما امروز در جنگ سخت فرهنگي و جزيره اي شدن جامعه نياز به بازگشت به تفكرات دوران دفاع مقدس است.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: تفكرات جهادي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس امروز الگوي رزمندگان جهادي حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در سوريه و عراق و يمن شده است.

آيت الله نمازي در ادامه با اشاره به اينكه امروز امام حسين(ع) بين المللي شده است، ابراز کرد: امام حسين(ع) با مظلوميت خودش از مرزهاي جغرافيايي كشورها عبور كرده است به طوري كه در اربعين حسيني ميليون ها زائر از همه اديان در پياده روي اربعين حسيني شركت دارند و اين ظرفيت بزرگي است كه امام حسين(ع) در عاشورا و اربعين جاسازي كرده است.

وي بر فعاليت هاي فرهنگي با هدف نشر پيام هاي عاشورا تأكيد كرد و افزود: ولايتمداري، اهميت به نماز و امر به معروف و نهي از منكر از جمله پيام هاي عاشورا هستند.

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: امروز تبعيت از رهبري تنها راه پيروزي است و تفرقه بين امت و ملت تهديد جدي و سبب خوشحالي دشمن خواهد شد كه نمونه بارز آن را مي توان در انتخابات شاهد بود كه هر كدام از جناح ها به دنبال تخريب و مقابله با يكديگر هستند.

آيت الله نمازي اختلاف و مقابله گروه ها و جناح ها در انتخابات را تهديد جدي براي نظام و كشور خواند و تأكيد كرد: اگر گروه ها و جناح ها با يكديگر متحد و همراه نباشند خسارات جبران ناپذيري به كشور وارد خواهد شد./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات