۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۲۵۲۹
مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب:

مجمع جهانی تقریب مذاهب زمینه‌ساز تقویت، وحدت و محبت است

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ملت ایران را از پای درنمی‌آورد، گفت: مجمع جهانی تقریب مذاهب زمینه‌ساز تقویت، وحدت، محبت و تقریب مذاهب اسلامی است.
شریعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، عفت شریعتی، مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب ظهر امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به وجود آمده و باید بدانیم شهدا همواره زنده هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در پرورش و تربیت شهدا نقش بسزایی داشتند، گفت: خانواده‌ها زمینه‌سازی تربیت شهدا را برای رسیدن به حیات طیبه در خانه و خانواده فراهم کردند.

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه لحظه به لحظه انقلاب اسلامی برای مردمانش تکامل و عظمت بود، افزود: این امنیت و آرامش در کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

شریعتی با بیان اینکه با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که پرچم انقلاب اسلامی را به دست رهبر معظم انقلاب به امام زمان(عج) خواهیم داد، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان تمام تلاش خود را برای شکست دادن جبهه حق به کار گرفتند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا جامعه را از آن مسیر و هدف اصلی خود دور کنند که این خواب‌های آشفته دشمنان هیچگاه برآورده نخواهد شد.

مدیرکل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ملت ایران را از پای درنمی‌آورد، خاطرنشان کرد: مجمع جهانی تقریب مذاهب زمینه‌ساز تقویت، وحدت، محبت و تقریب مذاهب اسلامی است.

شریعتی اظهار کرد: بیگانگان قصد دارند به بهانه تغییر مذاهب در میان مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند که هیچگاه نمی‌‌توانند به این هدف خود برسند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات