۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۸۳۰۱۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

بهره گیری از سیره اهل بیت راه ایستادگی در برابر دشمن است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) در برابر آمریکای جنایت کار ایستاده است، گفت: تا زمانی که پیرو اهل بیت(ع) باشیم به طور حتم دشمن نمی تواند هیچ آسیبی به ما برساند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم بدرقه طلاب مدرسه مسجد جامع نکا برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی با بیان این که هر قدمی که زائر امام حسین(ع) بر می دارد یک عبادت است، گفت: زیارت بارگاه منور سید و سالار شهیدان آن هم با پای پیاده از یک ثواب و پاداش جامعی برخوردار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز اربعین حسینی به برکت اهل بیت(ع) به یک حرکت و اجتماع جهانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این شکوه و عظمت دیگر تنها مربوط به امت اسلامی نیست بلکه جنبه جهانی پیدا کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اربعین حسینی نشان داد هیچ قدرتی نمی تواند مانع از گسترش فرهنگ ناب اهل بیت(ع) در جهان شود، تصریح کرد: اگر همه دنیا هم متحد شوند نمی توانند جلوی عظمت این شور و شعور حسینی را بگیرند.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که باید قدر این لحظه های با عظمت معنوی را بدانیم، ادامه داد: بهره گیری مناسب از معنویت این سفر ارزشمند موجب سعادت و رستگاری انسان خواهد شد.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این که زائران حسینی کشورمان باید الگوی دیگر زوار امام حسین(ع) باشند، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای رفتار کنیم که نشان دهیم پیرو واقعی سیره سید و سالار شیعیان هستیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که زائران حسینی باید مراقب هجمه ها و توطئه های دشمنان در جهت اختلاف میان امت اسلامی باشند، تصریح کرد: در حال حاضر یکی از اهداف مهم دشمن تفرقه میان دو ملت ایران و عراق است که باید با هوشیاری و وحدت این توطئه خطرناک را خنثی کنیم.

حجت الاسلام لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان برای چهل سالگی انقلاب خواب های بسیاری دیده اند که به طور حتم هیچ یک از این خواب های شوم تعبیر نخواهد شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران قرص و مستحکم تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حضور دارد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) در برابر آمریکای جنایت کار ایستاده است، تصریح کرد: تا زمانی که پیرو اهل بیت(ع) باشیم به طور حتم دشمن نمی تواند هیچ آسیبی به ما برساند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات