۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۸۳۴۶۱

پیاده‌روی خانوادگی طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی در تبریز

جمعی از خانواده‌های طلاب و روحانیان حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی در همایش پیاده‌روی و کوه‌روی شرکت کردند.
کوه روی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب و روحانیان استان آذربایجان شرقی با عنوان «سوگواره راهیان عاشورا» امروز در کوه عینالی و در جوار امام‌زاده عون بن علی(ع) و مزار شهدای گمنام تبریز برگزار شد.

بنابر این گزارش، این ویژه برنامه که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه، جمعیت هلال‌احمر و معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی برگزار شد، با ویژه برنامه فرهنگی همراه بود.

حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در این مراسم تجلیل و قرعه‌کشی با تأکید بر این‌که سلامت جسم و روح مکمل یکدیگر است، اظهار داشت: رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) سفارش ویژه‌ای به ورزش و سلامت جسم داشته اند.

وی با تأکید بر این‌که فکر سالم در بدن سالم است، خاطرنشان کرد: اگر طلاب و اساتید حوزوی نسبت به سلامت جسم خود بی‌تفاوت باشند؛ متضرر خواهند شد، باید دانست که ورزش یکی از مهم‌ترین عوامل شادابی و سلامت روح و روان و جسم فرد می باشد.

گفتنی است، در این همایش خانوادگی بیش از 700 تن از اعضای خانواده طلاب و روحانیان استان حضور داشتند و در پایان و با مساعدت اداره کل اوقاف و امور خیریه به ‌قید قرعه شش نفر از شرکت‌کنندگان هدایایی را دریافت کردند./935/پ۲۰۴/ق

ارسال نظرات