۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۸۳۶۹۷
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

تجلیل از ۲۵ اثر برگزیده در اختتامیه جشنواره علامه حلی لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به ارسال ۵۲۱ اثر پژوهشی طلاب لرستانی به دبیرخانه جشنواره، گفت: پس از سه مرحله ارزیابی از ۲۵ اثر برگزیده طلاب تجلیل به عمل خواهد آمد.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در دومین جلسه شورای علمی استان که با هدف تأیید نهایی آثار برگزیده جشنواره علامه حلی برگزار شد، آثار برگزیده تأیید و معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در کل 521 اثر توسط ارزیابان حوزه در سه مرحله ارزیابی اجمالی و ارزیابی تفصیلی مرحله اول و دوم ارزیابی و بررسی شده است، افزود: امروز در نهایت 25 اثر برگزیده اعلام شد.

حجت الاسلام پنام با اشاره به تأیید نهایی این 25 اثربرگزیده در نشست شورای علمی استان بیان داشت: آثار برگزیده به دبیرخانه مرکزی جشنواره علامه حلی ارسال می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دومین جلسه شورای علمی استان از بین مدارس علمیه خواهران و برادران استان شش مدرسه علمیه به عنوان مدارس برتر و فعال در جشنواره علامه حلی معرفی شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: این مدارس شامل مدرسه علمیه باقرالعلوم و صادقیه کوهدشت، مدرسه علمیه پلدختر، حوزه علمیه خواهران الیگودرز، مدرسه علمیه نورآباد و معصومیه خرم آباد هستند و در اختتامیه جشنواره علامه حلی از این مدارس تجلیل می شود.

وی به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره علامه حلی به صورت استانی اشاره کرد و گفت: این جشنواره تا پایان آبان ماه جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پنام به محورهای آثار منتخب و برگزیده در جشنواره علامه حلی اشاره و عنوان کرد: این آثار با محوریت مذاهب، ادبیات عرب، بحث علوم قرآنی، سبک زندگی اسلامی، آسیب شناسی عزاداری ها، بحث ازدواج در اسلام و مقابله با جنگ نرم ارسال شده اند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: بیشترین آثار برگزیده در دومین جشنواره پژوهشی علامه حلی مربوط به تحقیقات پایانی طلاب است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات