۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۸۳۸۲۴
آیت الله عبداللهی:

اربعین بیانگیر مرجعیت امام حسین برای وحدت جوامع است

نماینده خبرگان با بیان این که اربعین بیانگیر مرجعیت امام حسین(ع) برای وحدت و یکپارچگی جوامع است، گفت: میلیون ها انسان با گرایش ها، سلیقه ها و تفکرات مختلف در یک مسیر با لبیگ گویی به امام حسین(ع) در کنار هم قرار می گیرند و شعائر عاشورا را احیا می کنند.
آیت الله عبداللهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه پیاده روی اربعین، حماسه بی نظیر اربعین حسینی را نعمتی الهی دانست و گفت: اربعین بیانگر تداوم عاشورا  و حاکم کردن ارزش های الهی عاشورا است.

وی افزود: میلیون ها انسان با گرایش ها، سلیقه ها و تفکرات مختلف در یک مسیر با لبیگ گویی به امام حسین(ع) در کنار یکدیگر قرار می گیرند و شعائر عاشورا را احیا می کنند، در این حماسه عظیم نه تنها شیعیان بلکه اهل سنت و حتی غیرمسلمانان نیز شرکت می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اربعین بیانگیر این است که اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) مرجع وحدت و یکپارچگی جوامع هستند، اظهار داشت: اربعین بیانگیر این است که حکومت جهانی، مهدویت و شرایط و نشانه هایی که برای آن گفته اند میسور است و امکان دارد.

وی ادامه داد: امکان داشتن از این جهت است که می بینیم میلیون ها انسان فداکاری و سرمایه گذاری می کنند و میلیون ها ایثارگری و فداکاری نسبت به یکدیگر مشاهده می کنند و همه کارها رنگ و شعار حسینی دارد که باید برای این نعمت الهی شکرگزار خداوند متعال بود.

ارسال نظرات