۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۸۴۰۵۴
مدیر مدرسه علمیه شیروان:

تحریم‌های آمریکا نتیجه‌ای جز ذلت مضاعف جبهه استکبار نخواهد داشت

مدیر مدرسه علمیه آیت الله حکیم(ره) شیروان گفت: آمریکا و ایادی کفر بدانند نمی‌توانند با ابزارهایی همچون تحریم و تهدید و جنگ فرهنگی صفوف به هم فشرده مردم ما را بشکنند و پایان این راه جز ذلت مضاعف برای جبهه استکبار نخواهد بود.
حجت الاسلام سعادتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام امید سعادتی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله حکیم(ره) شیروان، امروز در نشست با طلاب این مدرسه، با گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، اظهار کرد: یوم‌الله سیزده آبان یادآور حماسه‌ها و ایثارگری دانش‌آموزان پیرو خط امام (ره) و سر آغاز دیگری از مبارزه تاریخی ملت مظلوم ایران با یزیدیان زمان در حیات سیاسی و اجتماعی این کشور است.

وی افزود: سیزدهم آبان ماه نگینی درخشان از ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که با ایمان راسخ و توکل به وعده نصرت الهی «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکمْ» کاخ‌های پوشالی استبداد را با قدرت ایمان خود فرو ریخته و پرچم توحید و عدالت‌خواهی را به‌جای پرچم کفر و ذلت بر بلندای قله‌های این سرزمین به اهتزاز درآوردند.

حجت الاسلام سعادتی ادامه داد: استکبار جهانی اینک همچون کلاف سردرگمی است که قلب تپنده آن شیطان بزرگ، آمریکاست و همواره می‌کوشد تا با متحدان عربی و منطقه‌ای خود، خون شقاوت و جنایت را بر جان ملت‌های مظلوم و آزاده جهان بگستراند.

وی تصریح کرد: اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار امروز با حمایت از ایادی منطقه‌ای خود می‌کوشند تا با چپاول گری و غارت سرمایه‌های مادی، معنوی و فرهنگی ملت‌ها به‌ویژه جهان اسلام و کشتار بی‌رحمانه هزاران کودک و آواره کردن میلیون‌ها انسان بی‌گناه و همچنین حمایت بی‌قید و شرط از گروهک‌های تروریستی همچون داعش دنیای اسلام را ناامن کنند.

حجت الاسلام سعادتی ادامه داد: اما آنچه مسلم است این است که ملت ایران و دنیای اسلام امروز از هر زمان دیگر بیدارتر و هوشیارتر هستند و آمریکا و ایادی کفر بدانند نمی‌توانند با ابزارهایی همچون تحریم و تهدید و جنگ فرهنگی صفوف به هم فشرده این مردم را بشکنند و پایان این راه جز ذلت مضاعف برای جبهه استکبار نخواهد بود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات