۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۸۴۷۳۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مردم و مسؤولان با وحدت تحریم های آمریکا را پشت سر می گذارند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان و ملت ایران با مدیریت صحیح و وحدت ملی مشکلات را به خوبی پشت سر خواهند گذاشت، گفت: این تحریم های جدید نیز پیروزی دوباره ای برای ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی و همچنین شکست دیگری برای آمریکای جنایت کار خواهد بود.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول از این ماه به عنوان ماه شادی اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: در این ماه چند مناسبت بسیار مهم داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به اقدامات اخیر آمریکایی ها علیه کشورمان اشاره کرد و با بیان این که این گونه رفتارها از سوی این دولتمردان آمریکایی تازگی ندارند، افزود: آنها هر گاه در برابر ملت ایران خود را شکست خورده می بینند به ابزار تحریم متوسل می شوند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که آمریکایی ها هیچ راه دیگری جز تحریم ملت ایران در اختیار ندارند، خاطرنشان کرد: این پروژه تحریم دولتمردان آمریکایی نیز دیگر نخ نما شده است و نمی تواند مانع از پیشرفت کشورمان شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقامات آمریکایی فکر می کنند می توانند کشور قدرتمندی همچون ایران اسلامی را با تحریم دچار بحران کنند، تصریح کرد: آمریکایی ها از همین ابتدا خود را بازنده اصلی این بازی که شروع کرده اند باشند چون ملت ایران به خوبی امتحان پس داده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که این گونه اقدامات تأثیری در رویکرد ملت بزرگ ایران نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی با استفاده از ابزار تحریم تلاش می کنند تا ملت ایران را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که اقدامات آمریکایی ها علیه ملت ها جنایت است، تصریح کرد: مقامات آمریکایی در حالی خود را دوست و همراه ملت ایران معرفی می کنند که با تحریم ها بیشترین صدمه و خسارت را به مردم وارد می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان و ملت ایران با مدیریت صحیح و وحدت ملی این مشکلات را به خوبی پشت سر خواهند گذاشت، خاطرنشان کرد: این تحریم های جدید نیز پیروزی دوباره ای برای ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی و همچنین شکست دیگری برای آمریکای جنایت کار خواهد بود.

امام جمعه نکا در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت مدیریت صحیح مسؤولان به منظور کاهش مشکلات اقتصادی در کشور تأکید کرد و گفت: مسؤولان کشور باید از همه ظرفیت های موجود به منظور رفع مشکلات اقتصادی و تقویت معیشت مردم استفاده کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات