۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۸۴۷۷۰
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

بی انگیزگی در مطالعه کتاب باید ریشه یابی شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فرزندانی از مطالعه کردن بی انگیزه هستند باید ریشه‌یابی و اصلاح گردد زیرا با یک اصلاح و تلنگر می‌توان افراد مهمی را تحویل جامعه داد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در بازدید از مرکز کانون پرورشی فکری کودکان خراسان جنوبی اظهار داشت: بحث کتاب و کتابخوانی در جامعه بسیار مهم است.

وی گفت: در کشورهای پیشرفته سرانه مطالعه بسیار بالاست از این رو باید در کشور ما نیز فرزندانمان در کانون فرهنگ لذت بردن از کتابخوانی را یاد بگیرند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر فرزندانی از مطالعه کردن بی انگیزه هستند باید ریشه‌یابی و اصلاح شود زیرا با یک اصلاح و تلنگر می‌توان افراد مهمی را تحویل جامعه داد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: کتابخوانی و تربیت فرزند به مانند کار عمرانی نیست بلکه زمانبر است و نتیجه آن سال‌ها طول خواهد کشید.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش مجلس نیز در هنگام بودجه کشور، تمامی کارهایش را رها می‌کند تا بتواند بودجه آموزش و پرورش را بالا ببرد و هر سال نیز سعی شده که این مهم اتفاق افتد./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات