۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۸۵۶۶۲
حجت الاسلام گراوند:

نماز در اصلاح جامعه نقش آفرین است

دبیر ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشكی لرستان نماز را مهم ترین عبادت خواند و گفت: این مهم در اصلاح جامعه نقش بسزایی دارد.
اقامه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام هادی گراوند، دبیر ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشكی لرستان، ظهر امروز در برگزاری کارگاه تخصصی ائمه جماعات واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشكی استان گفت: نماز مهم ترین عبادت است.

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی و نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در جامعه و بین آحاد مردم افزود: ائمه جماعات در این زمینه مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به اینکه نماز مهم ترین عامل ساختن روح و جان و همان خودسازی است، اظهار داشت: با تقویت اقامه نماز می توان گام های مؤثری در اصلاح جامعه برداشت.

وی در ادامه با اشاره به نقش ائمه جماعات در واحدهای تابعه دانشگاه در زمینه ایجاد فضای معنوی و تقویت و تحقق سلامت معنوی در این واحدهای اداری بیان داشت: برگزاری این کارگاه های آموزشی فرصتی مناسب برای تقویت توانایی ائمه جماعت در تقویت فرهنگ اقامه نماز است.

دبیر ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشكی لرستان با تأکید بر ضرورت اینکه اقامه نماز در دانشگاه ها و ادارات باید از لحاظ کیفی مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: ائمه جماعات باید آموخته های خود را در این حوزه به کار گیرند.

حجت الاسلام گراوند تأکید کرد: برپایی باشکوه نماز جماعت در ادارات و آسیب شناسی در حوزه اقامه نماز باید مورد توجه ویژه ائمه جماعات قرار گیرد و با به کار گیری راهکارها به مقابله با آسیب ها بپردازند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات