۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۸۶۰۹۷
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران:

طلاب پرچم دار ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه باشند

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این امروز انقلاب اسلامی در آستانه دهه چهارم به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده است، گفت: طلاب به عنوان پرچم داران تبلیغ در جامعه نقش محوری در تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله نظام بر عهده دارند.
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران عصر امروز در جمع طلاب این مدرسه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام بر ضرورت بهره گیری طلاب و حوزویان از سیره عملی آن حضرت در زندگی تاکید کرد.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که سیره نبوی باید در همه سطوح زندگی طلاب و حوزویان نهادینه شود، افزود: حوزویان خود باید مروج ارزش های نبوی در جامعه اسلامی باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تبریک هفته بسیج، بسیج را لشکر مخلص خدا دانست و خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی که یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است در چهار دهه اخیر حافظ انقلاب و ارزش های نظام بوده است.

وی با اشاره به این که پیشرفت های کشور در چهار دهه اخیر با بهره گیری از تفکر بسیجی به دست آمده است، بیان داشت: در حال حاضر نیز کشور برای پیشرفت  و توسعه نیازمند فکر و مدیریت بسیجی است.

حجت الاسلام قنبری با تاکید بر این که با تکیه بر تفکر بسیجی می توان از هر سدی به راحتی عبور کرد، افزود: دشمن همراه از رشد این تفکر در جامعه اسلامی هراسان بوده و تلاش می کند مردم را نسبت به این تفکر اصیل و انقلابی بدبین کند.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که طلاب و روحانیان باید پرچم دار ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه باشند، گفت: ایران اسلامی در سایه این تفکر اصیل به اوج رشد و شکوفایی دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا جایگاه روحانیت را در جامعه تضعیف کند، بیان داشت: حضور در صحنه طلاب و روحانیان در جامعه می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین و روحانیت را خنثی کند.

وی با بیان این امروز انقلاب اسلامی در آستانه دهه چهارم به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده است، گفت: طلاب به عنوان پرچم داران تبلیغ در جامعه نقش محوری در تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله نظام بر عهده دارند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات