۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۸۶۲۰۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم:

گفتمان دانش آموزی گامی برای رفع شبهات است

رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: با عنایت به لزوم پاسخگویی به سؤالات و رفع شبهات اعتقادی، اخلاقی و مذهبی در بین جوانان و نوجوانان، برنامه گفتمان دانش آموزی در مدارس برگزار می شود.
علی تولائی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی تولائی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم ظهر پنج شنبه در جلسه جمع بندی طرح های تبلیغی، ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت با اشاره به لزوم اجرای برنامه های اعتقادی از تعامل مناسب بین ادارات این شهرستان با مجموعه تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: با همکاری همه ارگانها در صدد هستیم تا در کاهش آسیب های اجتماعی و دستیابی به نیازها و اولویت های جوانان و نوجوانان برنامه هایی را برگزار کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب و با عنایت به لزوم پاسخگویی به سؤالات و رفع شبهات اعتقادی، اخلاقی و مذهبی در بین جوانان و نوجوانان، برنامه گفتمان دانش آموزی در مدارس برگزار می شود.

کارشناس دینی ادامه داد: به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده در این راستا، این طرح برای دانش آموزان مقطع متوسطه و خانواده های آنها به منظور جذب حداکثری اجرا می شود.

حجت الاسلام تولائی توسعه و تقویت نظام تبلیغ دینی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و ابراز کرد: این گفتمان‌ها با حضور اساتید و کارشناسان توانمند حوزه و دانشگاه در محورهای دینی و انقلابی برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پایان افزود: برای نیاز سنجی و اولویت بندی موضوعات مورد نیاز دانش آموزان، برنامه ریزی های متععدی برگزار شده است./804/پ203/ب1

ارسال نظرات