۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۸۶۴۹۳
امام جمعه بهبهان:

وحدت به معنای تنازل از اصول نیست

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه وحدت به معنای تنازل از اصول نیست، گفت: هر کسی می تواند با حفظ اعتقادات خودش پیرامون اصول مشترک، وحدت برقرار کند.
هفته وحدت

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دشمن همه تلاشش را برای نابودی اسلام صرف کرده است، افزود: چنین خیالی به گور برده خواهد شد؛ البته ما باید کاری کنیم که آسیب رسانی دشمن به حداقل برسد که بهترین راه ممکن در شرایط کنونی اتحاد شیعه و سنی است.

امام جمعه بهبهان به اشتراکات شیعیان و اهل تسنن اشاره کرد و گفت: اشتراکات باید تحکیم یابند و چنین اتحادی استراتژیک و نه تاکتیک گذرا است؛ چرا که قصد ما تبلیغ قرآن و سخنان رسول و معصومین در سطح جهان و بالا بردن کلمه الله است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان با بیان اینکه تسنن آمریکایی و تشیع لندنی به مراتب خطرناک تر دشمن خارجی است، افزود: اسلامی که آمریکا و تشیعی که انگلیس مورد حمایت قرار داده است مانعی در برابر وحدت امت اسلام است که بزرگترین نشانه آنها سر دادن ندای تفرقه و اختلاف از حلقوم شوم شان هست.

حجت الاسلام ناصری گفت: تسنن و تشیع راستین عبارت از صدای وحدت و اتحاد و ایستادگی و مقابله با بیگانگان است.

وی با بیان اینکه وحدت به معنای تنازل از اصول نیست، تصریح کرد: هر کسی می تواند با حفظ اعتقادات خودش پیرامون اصول مشترک، وحدت برقرار کند و اگر نقدهای علمی صورت گیرد هیچ منعی ندارد اما توهین و تحقیر هر دو مکتب به هیچ وجه جایز نیست./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات