۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۸۹۱۹۷
حجت الاسلام موسوی:

خبرگزاری رسا منبعی موثق برای حوزه و روحانیت است

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز با بیان اینکه اخبار دین، حوزه و طلاب از سوی خبرگزاری رسا منعکس می شود، گفت: خبرگزاری رسا به یک خبرگزاری موثق برای حوزه و روحانیت تبدیل شده است.
دیدار مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز از خبرگزاری رسای خوزستان دیدار مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز از خبرگزاری رسای خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز، از دفتر خبرگزاری رسای خوزستان بازدید کرد.

در این دیدار حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه خبرگزاری رسا خلأ موجود در حوزه‌ فعالیت های دینی را پر کرده است، اظهار داشت: خبرگزاری رسا به یک خبرگزاری موثق تبدیل شده، در جلسات رسمی مورد تحسین همگان قرار گرفته و جامعیت و پختگی در اخبار آن مشاهده می شود.

مدیر حوزه سفیران ولی عصر اهواز با بیان اینکه اخبار دین و حوزه و طلاب از سوی این خبرگزاری منعکس می شود، عنوان داشت: خبرگزاری رسا منبعی برای سایر خبرگزاری ها شده و در موارد متعدد نیز خبرنگاران را برای اخذ خبر به آن مراجعه داده ایم.

این مقام مسؤول بیان داشت: در صورت امکان از طلاب و یا افراد موثق در شهرستان ها به عنوان خبرنگار افتخاری برای پوشش اخبار حوزه ها بهره برده شود تا تنوع خبری و استقبال در سطح استان صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی گفت: خبرگزاری رسا توانست بیگانگی حوزه با رسانه را از بین ببرد و به عامل وحدتی در این باره تبدیل شد.

شرح مفصل گفت وگو متعاقبا بر روی خروجی خبرگزاری رسا قرار خواهد گرفت./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات