۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۵۹۰۰۵۱

تأکید آیت الله کعبی بر هوشیاری ملت‌های مسلمان در مقابل سیاست‎های آمریکا

تأکید آیت الله کعبی بر هوشیاری ملت‌های مسلمان در مقابل سیاست‎های آمریکا
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با رهبر حزب «الرحمن» کشور مالی بر هوشیار بودن ملت هاي مسلمان نسبت به سیاست های ددمنشانه آمریکا علیه آنها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ «عباس کعبی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با «سید محمد شعله» رهبر حزب «الرحمن» در موسسه امام خمینی(ره) نسبت به اتحاد مسلمانان با یکدیگر و هم زیستی مسالمت آمیز همه مذاهب اسلامی تأکید کرد.

آیت الله شیخ عباس کعبی با اشاره به خطبه پیامبر گرامی اسلام در مسجد خیف درباره اتحاد و یکی بودن مسلمانان، ملت ایران را برای مردم مالی به عنوان ملت دوست و برادر توصیف کرد.

در این دیدار، آیت الله کعبی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در میان امت اسلامی و تلاش این کشور برای اتحاد میان مسلمانان، تأکید کرد: سیاست های ددمنشانه آمریکا علیه ملت های مسلمان جهان بر کسی پوشیده نیست و لازم است که آنان در مقابله با سیاست های شیطانی این کشور هوشیار باشند.

سید محمد شعله در دیدار با آیت الله شیخ عباس کعبی بیان داشت: مسلمانان اعم از سنی و شیعی در مناسبت های دینی که از سوی حزب الرحمن برگزار می شود، مشارکت می کنند.

رهبر حزب «الرحمن» در ادامه اظهار داشت: دو درصد جمعیت مالی را مسيحیان تشکیل می دهند و در این کشور هم مسیحیان و هم اهل تسنن احترام ویژه ای برای شیعیان قائل هستند.

وی خاطر نشان کرد: تعامل حزب شیعی الرحمن با نظام  کشور مالی خوب و سازنده است و از فعالیت های این حزب حمایت لازم صورت می دهد.

گفتنی است که سید محمد شعله رهبر حزب شیعی الرحمن، یکی از بزرگترین احزاب کشور مالی در غرب آفریقاست که هواداران زیادی در میان نظام مالی و ملت این کشور دارد.

ارسال نظرات