۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۹۰۶۲۴
در مسجد اعظم قم؛

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله حائری شیرازی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله حائری شیرازی برگزار شد
مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی با حضور شخصیت های حوزوی و اقشار مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی با حضور شخصیت های حوزوی و اقشار مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم بزرگداشت،آیات سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان، مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ابراهیم امینی نماینده خبرگان رهبری حضور داشتند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی معاون جامعه مدرسین و جمعی از شخصیت های دیگر حوزوی و استانی و اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در این مراسم یادبود حاضر بودند.

شرکت کنندگان در  این مراسم با قرائت قرآن کریم و فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله حائری شیرازی را گرامی داشتند و برای آن عالم مرحوم غفران و علو درجات را از درگاه ایزدمنان خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام محمدرصا رنجبر استاد حوزه علمیه به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله حائری شیرازی گفت: مرحوم آیت الله حائری صاحب فکر و دارای رزق اندیشه بودند که بسیار درباره موضوعات تفکر و تأمل می کردند.

وی افزود: مرحوم آیت الله حائری معتقد بود که اگر تفکر انسان همراه با قیام برای خدا باشد سعادت جامعه را تأمین خواهد کرد چرا که هر کدام از ارکان تفکر و قیام برای خدا نباشد ضلالت های بزرگی را به وجود خواهد آورد./1323/پ202/ق

ارسال نظرات