۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۹۰۷۳۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

آیت الله جوادی آملی شخصیتی جامع الاطراف در عرصه علمی است

آیت الله جوادی آملی شخصیتی جامع الاطراف در عرصه علمی است
نماینده ولی فقیه در مازندران، حضرت آیت الله جوادی آملی را شخصیتی جامع الاطراف در عرصه علمی معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی امروز در مراسم افتتاح دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در ساری با اشاره به خدمات ارزشمند علما و فقهای دین برای جامعه اسلامی، گفت: مراجع و فقهای دین همواره مهم ترین پناهگاه و پشتبان جامعه و مردم بودند.
 
وی از حضرت آیت جوادی آملی به عنوان شخصیتی کم نظیر در جامعه اسلام یاد کرد و افزود: این عالم گرانقدر از لحاظ سجایای اخلاقی و شخصیت علمی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار  است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که حضرت آیت الله جوادی آملی در عرصه علمی و اخلاقی امروز در داخل و خارج مورد توجه قرار دارد، بیان کرد: بسیاری از تألیفات این مرجع تقلید در سایر کشور‌ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

امام جمعه ساری با استقبال از افتتاح دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران گفت: این شخصیت والامقام اهل دین و دیانت بوده و متعلق به جهان و مایه برکات فراوانی در ابعاد مختلف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حضرت آیت الله جوادی آملی شخصیتی جامع الاطراف است، بیان داشت: این عالم بزرگ در حوزه عرفان، تفسیر، فقه و اصول در عرصه جهان اسلام کم نظیر است.

وی بر ضرورت تبیین و تشریح نیم قرن خدمات علمی و فقهی حضرت آیت الله جوادی آملی برای جامعه دینی تأکید کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از مراکز مهم علمی، فقهی و فرهنگی با حمایت‌های این شخصیت برجسته دینی اداره می‌شوند.

امام جمعه ساری از حضرت آیت الله جوادی آملی به عنوان استادی کم نظیر در عرصه تفسیر یاد کرد و افزود: خدمات علمی این شخصیت کم نظیر آثار و برکات بسیاری را برای جامعه اسلامی در پی داشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تجلیل از شخصیت علمی حضرت آیت الله جوادی آملی را امری واجب دانست و خاطرنشان کرد: این وظیفه همه مؤمنان و مردم متدین استان است که در جهت تقویت دفتر این مرجع تقلید در استان ولایت مدار مازندران تلاش کنند./950/پ601/ب1
ارسال نظرات