۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۹۰۸۳۲
امام جمعه امین شهر:

بصیرت افزایی مهم‌ترین کار روحانیان در جامعه است

بصیرت افزایی مهم‌ترین کار روحانیان در جامعه است
حجت الاسلام فلاحی با بیان این که بصیرت افزایی مهم‌ترین کار روحانیان در جامعه است، گفت: روحانیان مردم را به شرکت در راهپیمایی 9 دی تشویق کنند.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با ۹ دی، گفت: بصیرت افزایی مهم‌ترین کار روحانیان است.

وی افزود: فتنه ۸۸ درس بصیرت بوده که مردم ایران در سال ۸۸ فهمیدند که چه کسانی با انقلاب و نظام هستند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که آگاه سازی و بصیرت افزایی نیاز امروز جامعه است، ابراز داشت: روحانیان در مساجد مردم را با درس‌های فتنه ۸۸ آشنا کنند و به مردم بگویند که دشمن به دنبال اختلال در نظام است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: مردم همیشه پای انقلاب ایستاده اند و به دشمنان اجازه نمی‌دهند که کشوری به دنبال اختلال در نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به این که حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی مشت محکمی را به دشمنان می‌زند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۹ دی و ۲۲ بهمن از اهمیت بالایی در کشور برخوردار بوده و مردم سعی کنند در این راهیپمایی که نقشه‌های شوم دشمنان را از بین می‌برند، شرکت کنند.
 
حجت الاسلام فلاحی با بیان این که بصیرت افزایی مهم‌ترین کار روحانیان است، گفت: روحانیان مردم را به شرکت در راهپیمایی 9 دی تشویق کنند.
 
امام جمعه امین شهر تصریح کرد: تبلیغات دشمنان در فضای مجازی در رابطه با کمرنگ کردن راهپمایی‌های ۹ دی و ۲۲ بهمن از کار‌های دشمنان شمرده می‌شود.

وی در پایان با بیان این که ۹ دی روز بصیرت در کشور شناخته شده است، گفت: نیاز امروز کشور بصیرت بوده تا انسان‌ها بتوانند با آرامش کامل و با تشخیص حق از باطل، زندگی کنند./۹۷۰۷/ت602/ب1
ارسال نظرات