۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۹۰۹۳۳
حجت الاسلام بیگی:

کانون مساجد آذربایجان‌غربی 50 هزار عضو دارد

کانون مساجد آذربایجان‌غربی 50 هزار عضو دارد
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد آذربایجان غربی گفت: نزدیک به 1200 کانون فرهنگی هنری با 50 هزار عضو داریم که از این لحاظ در رتبه برتر کشوری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، صبح امروز در همایش انقلاب اسلامی به روایت هنر که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: کانون‌های مساجد استان در این دو سال در شریط بسیار بدی از لحاظ بودجه قرار داشتند و عملا دستشان خالی بود و تنها عاملی که باعث شد کانون‌های مساجد سرپا و فعال بمانند از خود گذشتگی و ایثار مدیران کانون‌ها بود.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان‌غربی نزدیک به 1200 کانون فرهنگی هنری با 50 هزار عضو داریم که از این لحاظ در رتبه برتر کشوری هستیم و امسال از سوی مسؤولان کشوری مورد تجلیل قرار گرفتیم.

مسؤول دبیرخانه کانون مساجد آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال با دستان خالی به همه شهرستان‌های استان سفر کردیم و انقلاب و دستاوردهای آن را برای مدیران کانون‌های مساجد تبیین کردیم و آنها هم در مساجد در ایام‌های ملی مذهبی به مردم تبیین می‌کنند.

وی افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید دست در دست هم بدهیم و در مساجد دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم تبیین کنیم تا دشمنان انقلاب اسلامی از دشمنی خود مایوس باشند.

حجت الاسلام بیگی اظهار داشت: هدف کانون‌های مساجد این است که بتواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند و مساجد را برای تربیت نیروهای انقلاب اسلامی آماده کند و امروز این افتخار را داریم که خدوم ترین نیروهای انقلاب اسلامی در همین مساجد تربیت شده اند.

وی در پایان نماینده ولی فقیه در استان را بزرگترین حامی کانون مساجد دانست و گفت: مهمترین حامی ما در استان نماینده ولی فقیه است که امسال به عنوان امام جمعه نمونه حامی کانون‌های مساجد در کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از امام جمعه ارومیه تجلیل به عمل آمد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات