۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۰۹۶۸
مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت تبیین و تعمیق اهداف و ابعاد فتنه 88

ضرورت تبیین و تعمیق اهداف و ابعاد فتنه 88
حجت‌الاسلام خادمی گفت: تبیین و تعمیق اهداف و ابعاد فتنه 88 برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حجت‌الاسلام امید رحمانی، مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حماسه 9 دی را روز بصیرت و آگاهی ملی دانست و اظهار کرد: باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این حماسه ملی از تمام توان و امکانات موجود بهره بریم.

وی افزود: حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز بزرگ مردم همیشه درصحنه، دشمن‌شناس و زمان‌شناس به‌صورت خودجوش به پا خاسته و از ولایت‌فقیه و ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع کردند.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: مردم در 9 دی‌ماه سال 88 همچون سال‌های گذشته حق خود را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده و دشمنان اسلام و فتنه گران داخلی و خارجی را رسوای عالم کردند که شایسته است ابعاد این خروش حماسی به نحو احسن تبیین شود.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است همه مسؤولان فارغ از هر جناحی و به‌دوراز موازی کاری و سستی پای‌کار آمده و برای تبیین و تعمیق ابعاد این حماسه ملی و بیان اهداف و ابعاد فتنه 88 تلاش کنند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: نباید دشمن و فتنه گران را دست‌کم گرفت؛ چراکه دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اسلامی هرروز با طرح و نقشه‌ای جدید وارد میدان شده و در پی تضعیف نظام اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی هر بار که وحدت و همبستگی ملی ملت ولایی را می‌بینند نقشه دیگری برای دشمنی با نظام اسلامی کشیده و با چهره خبیثانه جدیدی وارد میدان می‌شوند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: به‌طور یقین بهانه تقلب در انتخابات سال 88 یک نقشه از پیش تعیین‌شده و حساب‌شده دشمنان برای براندازی نظام اسلامی بود که با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم نقش بر آب شد.

مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سالروز حماسه ملی 9 دی با حضور باشکوه مردم فرصت مناسبی برای اثبات نقش بصیرت و همبستگی در تداوم اهداف انقلاب اسلامی است./9314/ت602/ب1

ارسال نظرات