۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۵۹۰۸۶۹
حجت الاسلام شکریان هشدار داد؛

تلاش دشمن برای تخریب چهره مرجعیت با نفوذ روحانی نماها در حوزه

تلاش دشمن برای تخریب چهره مرجعیت با نفوذ روحانی نماها در حوزه
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران نسبت به تلاش دشمن برای تخریب چهره مرجعیت دینی با نفوذ برخی روحانی نماها در حوزه های علمیه هشدار داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در نشست هم اندیشی مدیران پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی به اهمیت تبلیغ دین در جامعه اشاره کرد و آن را ضرورتی مهم در جهت رشد و تعالی دینی و معنوی کشور دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تبلیغ دین وظیفه سنگینی است که امروز روحانیت با بصیرت و انقلابی عهده دار آن است، خاطرنشان کرد: تبلیغ و گسترش دین در جامعه موجب تقویت ارزش‌های معنوی در میان مردم خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که تبلیغ دین باید به صورت هنرمندانه از سوی روحانیت در جامعه صورت گیرد، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ابزار‌های روز می‌تواند موفقیت تبلیغ دین را دو چندان کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر امروز دینی باقی مانده به برکت زحمات علمای متعهد است، گفت: تلاش و مجاهدت علما و فقهای دین موجب حفظ و گسترش ارزش‌های دینی در جامعه شده که امروز باید در جهت تقویت آن از همه ظرفیت‌ها بهره گرفت.

وی با بیان این که امروز ابزار، زبان، شیوه و روش‌های تبلیغ تغییر یافته است، افزود: امروز ادبیات روحانیت باید طوری باشد تا دشمنان نتوانند کوچکترین سواستفاده‌ای از آن داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز یکی از اهداف دشمن تضعیف جایگاه مرجعیت دینی است، تصریح کرد: به همین دلیل دشمن تلاش دارد تا پروژه نفوذ را در حوزه‌های علمیه و جریان روحانیت تحقق بخشد.

وی با بیان این که امروزه حمله به روحانیت، حمله به اسلام و نابودی اسلام است، گفت: امروز دشمن به دنبال کاهش میزان تاثیرگذاری روحانیت در جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به جریان نفوذ دشمن در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و با بیان این که دشمن تلاش می‌کند با برخی روحانی نما‌ها وجهه روحانیت را در اجتماع از بین ببرد، گفت: روحانیت باید با بصیرت و نگاه انقلابی این توطئه خطرناک دشمن را خنثی کند./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات