۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۹۱۵۹۶
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

پیاده روی عظیم اربعین مسیری در ادامه جریان عاشورا است

پیاده روی عظیم اربعین مسیری در ادامه جریان عاشورا است
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه حسین(ع) و شهدای کربلا رسالت خود را در عاشورا نشان دادند، گفت: پیاده روی عظیم اربعین مسیری در ادامه جریان عاشورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش سالانه خادمین ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی اظهار داشت: روز 9 دی ماه یادآور بصیرت و همراهی مردم با نظام اسلامی است و هر ساله باید این روز گرامی داشته شود.

وی گفت: اما این حرکت و جریان دیر رقم خورد و جریان کربلا حقیقت را نشان داد و در عاشورای حسینی پرده‌ها کنار رفت و مردم متوجه شدند در چه فتنه‌ای قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه حسین(ع) و شهدای کربلا رسالت خود را در عاشورا نشان دادند، افزود: پیاده روی عظیم اربعین مسیری در ادامه جریان عاشورا است.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: جریان اربعین حسینی معجزه‌ای نظیر انقلاب اسلامی است و زمینه حضور مومنان در این ایام اربعین یک فرصت است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه برای کیفیت بیشتر خدمات به زائران باید تلاش کنیم، ادامه داد: بحث تکریم مومنان در اربعین حسینی نباید فراموش شود و ما باید برای ارائه خدمات به سراغ زائران برویم نه اینکه زائران به سراغ ما بیایند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از این فرصت حضور در اربعین حسینی استفاده کنیم و تنها بحث پذیرایی و تغذیه مادی نباشد بلکه باید تغذیه معنوی نیز باشد./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات