۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۹۱۶۱۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:

باید با تمام وجود 9 دی را گرامی بداریم

باید با تمام وجود 9 دی را گرامی بداریم
حجت الاسلام دشتکی گفت: 9 دی باید برای همیشه زنده نگاه داشته شود تا نسل های آینده بدانند که مردم این سرزمین چگونه از رهبر و نظامشان حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در دیدار جمعی از مبلغان استان همدان با اشاره به تاریخچه دشمنی های باطل علیه جبهه حق خاطر نشان کرد: از شروع نظام آفرینش 2 جبهه حق و باطل و کفر و توحید شکل گرفت و رویارویی این دو جبهه در هر زمانی به نحوه خاص خودش بود.

وی افزود: در اوایل خلقت نا فرمانی ابلیس از امر خداوند و در ادامه دشمنی های اهل کفر با پیامبران همه از جنگ بین جبهه حق و باطل حکایت می کند و به همین جهت همیشه جبهه باطل به دنبال آن بوده است که جلوی حقیقت را بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان این که هر جا دشمن چراغی برای اسلام نور افشانی می کند به دنبال خاموش کردن آن است اظهار داشت: باطل از تمام توانایی خود برای جلوگیری از انسجام حرکت جبهه حق استفاده می کند تا جلوی حرکت آنها را بگیرد.

وی تصریح کرد: در تداوم نهضت پیامبر اکرم انقلاب اسلامی بر اساس مبانی اسلامی با ایثارگری مردم عزیز و رهبری حضرت امام به پیروزی رسید.

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد: پس از این پیروزی بزرگ تمامی کفر در یک جبهه برای سرنگونی این انقلاب متحد شدند و از همان روز اول به دنبال ایجاد نفاق و ضربه زدن به آن بودند.

وی خاطر نشان کرد: در سال 88 در کنار دیگر فتنه ها، دشمن بر اساس طرحی به دنبال استفاده کردن از ضعف و بی بصیرتی عده ای خاص بودند که تا حدودی هم موفق شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: متاسفانه نخبگان بی بصیرت نیز در زمین دشمن قرار گرفتند و اهداف آن ها را پیاده کردند تا جایی که دشمن به حرکات آنها برای براندازی نظام امیدوار شد.

وی حماسه 9 دی ماه را نشان از آگاهی مردم دانست و تاکید کرد: مردم بر اساس رهنمودهای رهبری در جامعه متوجه شدند که برخی خواسته یا ناخواسته در حال اجرا کردن نقشه های دشمن هستند از این رو با تمام وجود برای حمایت از نظام به میدان آمدند.

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد: همان طور که در دوران مبارزاتی مردم، روزهایی که از اصول و ارزش ها اسلامی دفاع کردند یوم الله نامیده شد 9 دی ماه سال 88 نیز که نشان از بصیرت عمومی جامعه بود به عنوان یوم الله نامگذاری شد.

وی تاکید کرد: این روز باید برای همیشه زنده نگاه داشته شود تا نسل های آینده بدانند که مردم این سرزمین چگونه از اسلام و رهبر و نظامشان حمایت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان تصریح کرد: درخواست بنده از همه دوستان به ویژه سلسله جلیله روحانیت، مبلغان، هیئات، مساجد و جوانان این است که با حضور خود در این جشن بزرگ بازهم بصیرت خود را به همه جهان نشان دهیم./979/پ310/ب1

ارسال نظرات