۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۹۱۶۰۲
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد:

فتنه 88 از سال‌ها پیش طراحی شده بود

فتنه 88 از سال‌ها پیش طراحی شده بود
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: برای بروز فتنه سازمان‌یافته سال 88 در زمان انتخابات، سال‌ها پیش برنامه‌ریزی‌ شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع اساتید و دانشجویان این مرکز آموزش عالی اظهار داشت: اصل ولایت‌فقیه و رهبری حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خنثی شدن فتنه‌ها غیرقابل انکار است.

وی با بیان این‌که برقراری نظام جمهوری اسلامی به تعبیر رسای امام خمینی(ره) از نعمت‌های عظیم الهی بر مردم ایران است، افزود: عبرت از تاریخ گذشته؛ چراغ راه آینده  است که می‌تواند هدایتگر امروز ما باشد، سال 1388 مقطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود؛ عبرت‌گیری از حوادث آن دوران ضروری است.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده با تأکید بر بازخوانی حوادث سال 88 و چگونگی وقوع حماسه تاریخی 9 دی ادامه داد: انتخابات وسیله عزت و شاخص رشد ملی بوده و پایه اساسی نظام است، در حقیقت انتخابات در نظام اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی و آزمون بزرگ ملت در مقابل دشمنان است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای بروز فتنه سازمان‌یافته سال 88 در زمان انتخابات، سال‌ها پیش برنامه‌ریزی‌ شده بود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند که با در دست گرفتن دولت، اهداف آمریکا و استکبار جهانی را آرام و بدون هیاهو پیش بگیرند و به اهداف خود برسند.

وی افزود: نخستین تلاش دشمن برای سرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات بود که بعد از اجرای نافرجام آن، مسئله مخدوش بودن آرا و تقلب را دومین سرلوحه برنامه کار خود قرار داد. طبق فرمایش مقام معظم رهبری ناسپاسی دوستان و تکرار حرف‌های دشمن یکی از آسیب‌های فتنه 88 است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: چالش دیگر انتخاباتی دشمن تبدیل فضای مردم‌سالاری به فضای تقابل بود که متأسفانه تا حدودی توانسته بودند در این راستا موفق شوند. آنها می‌خواستند اغتشاشات بعد از انتخابات را به‌عنوان اختلاف بین طرفداران نامزدها و نخبگان سیاسی نظام تداعی کرده و با تردید در صحت انتخابات مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عمارگونه وارد شوید و آرامش را در جامعه حفظ کنید، نخبگان نباید هر حرفی و هر تحلیلی را که به دشمن برای رسیدن به اهداف کمک می‌کند به زبان جاری کنند، دانشجویان موظف هستند در محیط دانشگاه، افرادی که منشأ فساد هستند شناسایی و دیگران را آگاه کنند و این تبلیغ درست و صحیح است./935/د103/ب1

ارسال نظرات