۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۹۱۶۱۷
حجت الاسلام سلطانی مطرح کرد؛

لزوم هوشیاری و افزایش بصیرت مردم دربرابر فتنه های دشمن

لزوم هوشیاری و افزایش بصیرت مردم دربرابر فتنه های دشمن
امام جمعه جورقان گفت: اگر آن طور که باید هوشیار نباشیم به عواقب بدی دچار خواهیم شد چرا که فتنه همانند موریانه انقلاب را از داخل از بین می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد سلطانی امام جمعه جورقان ظهر امروز در کلاس درس خود با اشاره به دشمنی های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: فتنه تنها مربوط به سال 88 و قبل از ان نیست بلکه اگر هوشیار نباشیم هر لحظه امکان وقوع فتنه وجود دارد.

وی افزود: زنده نگه داشتن این روز پیام روشنی برای هر فتنه گری است که بداند مردم و نظام هیچ گاه فاصله ای بینشان ایجاد نخواهد شد.

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: فتنه از مواردی است که حتی در آموزه های دینی نیز ذکر شده است و در سرنوشت جوامع مختلف بشری تاثیر دارد.

وی با بیان این که حماسه 9 دی نشان از بصیرت مردم ایران بود اظهار داشت: مردم عزیز ایران با حضور خود و خلق این حماسه بزرگ افزون بر این که مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند، نظام را نیز بیمه کردند.

امام جمعه جورقان خاطر نشان کرد: اگر آن طور که باید ما هوشیار نباشیم به عواقب بدی دچار خواهیم شد چرا که فتنه همانند موریانه به درخت انقلاب می افتد و آن را از داخل از بین می برد.

وی به نقش روحانیت در ایجاد این حماسه اشاره کرد و گفت: در مسائل مختلف روحانیان متولی ترویج امور فرهنگی و آگاه سازی مردم هستند و این وظیفه نیز آگاهی بسیار بالای مبلغان و روحانیان را طلب می کند.

این استاد حوزه با ذکر سخن امام خمینی (ره) که ملاک حال فعلی افراد است یادآور شد: بعضی از افراد با وجود آن که زمانی در رکاب ولی فقیه بودند اما به دلیل نفوذ دشمن و فریب خوردن آن ها امروز در مقابل نظام و خون شهدا ایستادند./979/پ310/ب1

ارسال نظرات