۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۶۶۸

مسابقه مقاله‌نویسی آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار می‌شود

مسابقه مقاله‌نویسی آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار می‌شود
حوزه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) تکاب مسابقه مقاله نویسی با موضوع ابعاد علمی و شخصیتی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را برگزار می‌کند.

حجت الاسلام خلیل شکری، معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تکاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: فراخوان جشنواره مقاله نویسی باموضوع ابعاد شخصیتی و علمی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی منتشر شده و قرار است برگزیدگان مورد تحلیل قرار گیرند.

وی با بیان این‌که تمامی مقالات ارسالی به جشنواره در مجموعه کتابی گردآوری و به نام نویسنده منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمامی طلاب مدارس علمیه استان آذربایجان‌غربی می‌توانند مقالات خود را تا چهلم درگذشت آن مرحوم که مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) به معاونت پژوهش مدرسه علمیه تکاب ارسال کنند.

حجت الاسلام شکری با بیان این‌که سه مقاله برتر جشنواره به انتخاب هیأت داوران تجلیل خواهند شد، افزود: مقالات ارسالی باید 20 تا 25 صفحه باشد، ذکر منابع معتبر و دقیق از اهمیت و امتیاز بیشتری برخوردار بوده و رعایت چارچوب واصول کلی آئین نگارش در مقاله مورد تأکید است.

وی پرهیز از پراکنده نویسی و هرگونه سیاسی کاری در نگارش مقاله را یکی از شرایط ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره عنوان کرد و گفت: بررسی علل و عوامل موفقیت بزرگانی همچون آیت الله شاهرودی درجامعه امروز، اشاره به دوران زندگی و فعالیت های این عالم فقید در دوران  امام راحل و پیشبرد اهداف امام و رهبری از دیگر محورهای موضوعی جشنواره است.

معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تکاب ادامه داد: بررسی پیام تسلیت مقام معظم رهبری و کلیدواژه‌های موجود در پیام حضرت آقا  و همچنین تلاش برای الگو جلوه دادن شخصیت والای آن مرحوم برای جامعه ویژه برای جوانان و طلاب باید مورد توجه نگارنده مقاله باشد./935/ت303/ب1

ارسال نظرات