۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۱۸۴۸
استاد حوزه و دانشگاه:

هدف انقلاب تنها کنار گذاشتن شاه فاسد نبود

هدف انقلاب تنها کنار گذاشتن شاه فاسد نبود
عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز با اشاره به اهداف والای انقلاب اسلامی گفت: هدف انقلاب فقط کنار گذاشتن شاه فاسد و وطن فروش نبود و این تعریف نازلی از انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، روح الله متفکر آزاد، استاد حوزه و دانشگاه تبریز شب گذشته در همایش «ملت بیدار» که در مسجد حجت ابن الحسن(عج) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: علیرغم موفقیت های درخشان نظام اسلامی در عرصه های مختلف، هنوز این نظام مظلوم است و به شایستگی تبیین و معرفی نشده است.

وی افزود: در زیر هجمه های هیبریدی و ترکیبی دشمن، با محافظه کاری عده ای و سکوت بعضی از خواص به خاطر حفظ بعضی دستاوردهای نظام، شرایطی به وجود آمده است افرادی که در انقلاب توسط مردم کنار گذاشته شدند زبان باز کرده اند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز با اشاره به اهداف والای انقلاب اسلامی گفت: هدف انقلاب فقط کنار گذاشتن شاه فاسد و وطن فروش نبود و این تعریف نازلی از انقلاب است؛ انقلاب شکل گرفت تا ثابت کند این ادعا که با دین نمی شود پیشرفت کرد حرف غلطی است. البته این حرف جدیدی نیست و 124 هزار پیامبر برای اثبات این مدعا مبعوث شدند. از این رو هر جا عَلم توحید بلند شده عَلم شرک هم سر برآورده است و طبیعی است حکومتی که داعیه توحید دارد دشمن داشته باشد.

وی افزود: جوانان ما با تلاش مجاهدانه در عرصه علمی این مهم را به اثبات رساندند که با دینداری می شود به رتبه اول دنیا در سرعت رشد علمی دست یافت و کشوری را که در عرصه علمی حرفی برای گفتن نداشت در میان چند کشور اول دنیا در فناوری ها و تکنولوژی های مختلف قرار داد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: البته این رشد علمی کماکان ادامه دارد و به برکت تلاش مجاهدانه، در سال های آتی شاهد فتح قله های زیادی توسط دانشمندان جوان انقلابی خواهیم بود.

وی تولید نیروی انسانی را مهم ترین دستاورد نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، تربیت نیروی انسانی متدین و توانمند و در یک کلمه تولید انسان بود و افرادی چون شهید احمدی روشن و شهید حججی تنها نمونه ای از این گنجینه عظیم هستند.

متفکر آزاد ضمن گلایه از مشکلات داخلی با طرح این سؤال که چرا کشوری با این گنجینه عظیم نیروی انسانی و با این موفقیت های درخشان نمی تواند مشکلات داخلی خود را سامان دهد گفت: یقینا می تواند ولی نفوذی های دشمن و همراهی بعضی عناصر داخلی با آنان مانع این کار می شود و فتنه 88 یکی از همین مواردی است که موجب امیدواری دشمن شد.

وی افزود: دشمن با حضور حماسی و 40 میلیونی مردم در انتخابات 88 از تأثیرگذاری تحریم ها مأیوس شده بود و عملا در شرف فروپاشی تحریم ها بودیم ولی جریان فتنه 88 دشمن را به طمع انداخت و بعد از آن تحریم های فلج کننده علیه ما صورت گرفت که به بحث مذاکره و قبول معاهده بی ثمر برجام منجر گردید. و این فتنه جنایت بزرگی علیه ملت ایران بود.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: عناصر خودفروخته و لیبرالی که آرمان های انقلاب را وارونه مطرح می کنند از حماسه 9 دی عبرت بگیرند و به جای سهم خواهی از انقلاب، سهم مردم را ادا کنند و اگر نمی توانند کنار بکشند تا جوانان انقلابی کارها را سامان دهند.

وی حماسه 9 دی را مهر بطلانی بر جریان فتنه عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی دقیق و مهندسی شده دشمن در فتنه 88 معلوم نبود کار به کجا برسد ولی با عنایت سیدالشهدا و حضور حماسی مردم به جریان فتنه پایان داد و مردم نقش خود را به نحو احسن ایفا کردند و اینک وظیفه مسؤولان و دولتمردان است که حق این مردم و نظام اسلامی را ادا کنند و مجاهدانه در پی حل مشکلات مردم باشند.

وی با اشاره به بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آینده این نظام بسیار درخشان است؛ کشوری که برای خدا می جنگد و برای خدا صلح می کند خدا همیشه پشتیبانش خواهد بود و این خواست خدا بود کشوری که 8 سال در مقابل ایران بود بعد از سرنگونی صدام توسط آمریکا، بدون جنگ با ما همراه شود و هم اکنون عکس رهبر انقلاب بالای سر نظامیان عراق نصب است و سردار ایرانی را فرمانده خود می دانند.

این فعال فرهنگی، فتنه 88 را از چالش های دشوار و امتحان بزرگ ملت ایران برشمرد و گفت: ملت ایران با حماسه 9 دی و پیروزی در این امتحان کلاسش بالاتر رفت و یک مقطع به مقاطع انقلاب افزوده شد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات