۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۱۸۷۰
حجت الاسلام برقراری:

9 دی نمایش اقتدار و بصیرت مردم ایران بود

9 دی نمایش اقتدار و بصیرت مردم ایران بود
امام جمعه ملایر گفت: حضور بی نظیر مردم ایران اسلامی در 9 دی نمایشی از اقتدار ایرانیان و در کنار آن مهر تاییدی بر دموکراسی فعال در کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر صبح امروز در کلاس خود ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی ماه یادآور شد: بزرگداشت هر ساله 9 دی از آن جهت دارای اهمیت است که ما قدر دان مردم وفا دار باشیم و این موضوع را هر سال یادآوری می کنیم.

وی افزود: گرامیداشت این حماسه بزرگ از جهات دیگر نیز مورد توجه است و یکی از آن ها نیز هوشیار کردن نسل جدید است که در سال 88 حضور جدی نداشتند.

امام جمعه ملایر با بیان این که بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوند عمیقی برقرار است خاطر نشان کرد: در این روز مردم برای حمایت از اصل ولایت فقیه و نظام و اسلام به صحنه آمدند و با صدای رسا این مطلب را به گوش جهانیان رساندند.

وی گفت: این حضور بی نظیر مردم ایران اسلامی نمایشی از اقتدار، آگاهی و بصیرت ایرانیان را نشان داد و درکنار آن مهر تاییدی بر دموکراسی فعال در کشور بود.

حجت الاسلام برقراری در ادامه به نقشه های دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: 9 دی نشان داد که اتحاد و همدلی در کشور با هیچگونه القائات دشمن از بین نمی رود بلکه روز به روز محکم تر نیز می شود.

وی تاکید کرد: 9 دی نماد واقعی پیوند راستین مردم با امام امت بود که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی خود را نشان می دهد.

این استاد حوزه علمیه با بیان این که انسان باید همیشه مراقب عملکرد خود باشد خاطر نشان کرد: در نمازهای خود و در هر رکعت آیه شریفه اهدنا الصراط المستقیم را قرائت می کنیم این یعنی پروردگارا ما را در مسیر مستقیم و صحیح ثابت قدم بفرما.

وی افزود: در طول تاریخ بسیاری از یاران و اصحاب ائمه اطهار در یک امتحان نتوانستند راه درست را تشخیص دهند و زندگی خود را به تباهی کشاندند بنابراین مهم قرار گرفتن در مسیر صحیح و ثابت قدم بودن در آن است./979/پ310/ب1

ارسال نظرات