۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۹۱۸۷۹
مدیر مدرسه علمیه قائم:

مردم از خون شهدا نخواهند گذشت

مردم از خون شهدا نخواهند گذشت
حجت الاسلام امام گفت: مردم ایران در ۹ دی نشان دادند با پیروی از ولایت فقیه از خون‌هایی که در راه پیروزی انقلاب داده‌اند نخواهند گذشت.

حجت الاسلام سید محمدرضا امام، مدیر مدرسه علمیه قائم (عج) چیذر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تبریک به مناسبت یوم الله ۹ دی، گفت: در دوران انقلاب و پس از آن فراز و نشیب‌های زیادی در جامعه وجود داشت؛ گاهی برای کشور مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آمد که برخی افراد ضعیف الایمان فکر می‌کردند همه چیز تمام شده و چیزی به افول انقلاب نمانده است.

وی افزود: یکی از این حوادث بسیار مهم در طول این چهل سال حوادث و اتفاقات قبل از ۹دی بود؛ برخی افراد که از لحاظ سیاسی به بیگانگان وابسته بودند، اقداماتی انجام دادند که اگر همین اتفاقات در کشورهای دیگر رخ می‌داد قطعاً همه چیز تمام شده تلقی می‌شد.

مدیر مدرسه علمیه قائم اظهار داشت: مردم شریف ایران با تکیه بر انقلاب اسلامی نشان دادند با پیروی از رهبری و ولایت فقیه و با اعتقاد و ایمان راسخ به نظام و انقلاب از خون‌هایی که در راه پیروزی انقلاب و رسیدن به استقلال داده‌اند نخواهند گذشت.

وی در ادامه بیان داشت: مردم ایران در ۹ دی وقتی دیدند دشمن قصد تعرض به پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد به صورت کاملاً خودجوش و به دور از هر برنامه و یا تشکّل سیاسی و حزبی برای حفظ نظام و ارزش‌ها از هر طرف در صحنه حاضر شدند و قیام کردند و طوری به پوزه دشمن کوبیدند که خوارتر و ذلیل‌تر از همیشه شد.

حجت الاسلام امام ابراز داشت: نبوغ و بلوغ فکری و ایمان و اعتقاد مردم ایران درسی به دشمنان داد که تا ابد از آن عبرت بگیرند و خیال خام براندازی نظام مستقل جمهوری اسلامی ایران را از سر بیرون کنند.

وی در ادامه افزود: اینکه مردم بخواهند به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی اعتراض کنند حق دارند اما دشمن بداند با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هیچ‌گاه نمی‌تواند توان حمایت مردم از نظام ولایت را بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه قائم اظهار داشت: بصیرت ملت ایران بار دیگر در تاریخ ۹ دی به جهانیان مخصوصاً مستکبران و زورگویان عالم نشان داد که ملت ایران از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا نخواهد گذشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیدیم که وقتی دشمن قصد تعدی و جسارت به خط قرمز مردم یعنی ولایت و رهبری را داشت چطور خون ملت به جوش آمد؛ ملت ایران در ۹ دی دل خدا و امام زمان(عج) را از خود راضی کرد./۹۶۹/ت302/ب1

ارسال نظرات